فرياد بي صدا

Disclaimer : In This Site , There Are Some Words That Aren't So Polite & May Not Be Suitable For Children Under +18  

Saturday, June 30, 2007
از محاسن جیره بندی بنزین :

جوک روز : احمدي نژاد طي بيانيه اي اعلام کرد: کسانيکه با کمبود بنزين مواجه ميشن ، سوار اون 17 ميليون الاغي که به من راي دادن بشن !
و من الله توقیف .

به مرگ احمدی نژاد نباشه به مرگ رهبر فرزانه خانم قسم که این جریان جیره بندی بنزین انقدر برای ملت ایران محاسن داره که عمرن اگه بهش واقف باشین ! باور نمیکنین ؟ اینم نمونه هاش :

- بالا رفتن سلامتی شهروندان !!!! وقتی اتومبیل ها مورد استفاده قرار نگیرن , خیلی ساده سلامتی مردم بالا میره ! ورزش پیاده روی !!! خط یازده ! قابل توجه افراد کون گشاد !!!

- لاغری تضمینی ! آقا جان وقتی نتونی دیگه تا بقالی سر کوچه هم با ماشین بری , و پیاده بری , خود بخود در عرض یکی دو ماه شهروندان خود بخود لاغر میشن !!!!! قدیم ها زمان شاهنشاه آریامهر که نور به قبرش بتابه تا ابد , مردم ایران دلیل لاغریشون این بود که همه اتومبیل نداشتن و نهایت هر خانوار یکی و همه جا با اتوبوس میرفتن ! نه مثل الان که هر خانوار به تعداد اعضای خانواده اتومبیل دارن !!!!

- کمک به کنترل جمعیت ! آقا وقتی چنین اتفاقی در کشور رخ میده اعصاب شهروندان هم متشنج میشه و کمی قلقلک میاد . وقتی که موضوع کمی حادتر بشه , رشد سکته مردم هم سر بالا میزنه و زمانیکه تند و تند مردم به لقا الله پرتاب شدن , خود به خود جمعیت کنترل میشه !

- کم شدن فساد در جامعه ! آقا اولین تاثیر روی مرگ و میر و تعداد پرتاب شدگان به لقا الله , در درجه اول متوجه مردان جامعه میشه و چون عامل هر فسادی از مردان ریشه میگیره و جمعیت مردان هم کم میشه , بنابراین فساد جامعه و جنایت و بزه پایین میاد !

خب اینها گوشه هایی از محاسنی بود که جیره بندی بنزین به همراه داشت اما برعکسش رو هم باید ببینیم که چطور کون دولت و مخصوصن شخص احمدی نژاد به دلیل همین طرح بی برنامه و کذایی قراره پاره بشه , اگر که بزودی فکری به حالش نشه !!

از دیروز تهران مثل شهر مرده ها شده بود . خیابون های همیشه شلوغ و پر ترافیک تهران , سوت و کور بودن و درست مثل روزهای تعطیلات نوروز بود . خلوت و آرامش حکمفرما ! عصر هنگام هم که طبق معمول پنج شنبه ها تهران غلغله میشه , باز هم همه جا خلوت بود و سوت و کور . صبح جمعه هم به شکلی عجیب تر . معمولن جمعه ها ارواح هم آزادن و خبری از ترافیک نباید باشه ولی این جمعه با جمعه های دیگه واقعن فرق داشت و خیلی خیلی خلوت تر و بی صدا تر بود . عصر هنگام اما اتفاق بسیار جالبی افتاده بود ... خیل مردم بود که به خیابونها سرازیر شده بود از زور بیکاری و در واقع بهتر بگم : بی ماشینی یا بی بنزینی ! در سر گذر کوچه ها جوانانی که تا دیروز سوار بر اتومبیل هاشون در خیابانهای تهران جولان میدادن , ایستاده بودن و دسته هایی کوچک رو تشکیل داده بودن و مشغول متلک انداختن به دختران و ور رفتن با خودشون و هوار کشیدن و خندیدن و موبایل بازی و ... بودن ! پارکها پر از جمعیت بود و مردم دسته دسته دور هم جمع شده بودن و درباره مسائل روز صحبت میکردن . حرف همه هم اوضاع سیاسی ایران بود و شخص تخم جن احمدی نژاد ! اما فکر میکنین این اتفاقات آبستن چه حوادثی در آینده نزدیک میتونه باشه ؟ من اسمش رو میذارم زنگ خطری بسیار جدی برای نظام اسلامی ایران :

- جوانانی که تا دیروز با اتومبیل ها مشغول بودن و میگشتن و تفریحات ناسالمی داشتن و یا به باشگاههای ورزشی که اغلب فواصل دوری داشتن میرفتن یا مراکز تفریح تهران , امروز از این تفریح باز مونده و دور هم به بطالت وقت میگذروندن ! خیلی طبیعیه که ترک عادت موجب مرض میشه ! یعنی وقتی این روزمرگی رو از کسی بگیری , در واقع تولید مرض میکنی . یادش بخر در زمانهای قدیم جوونها که تفریحی نداشت , با پرتاب سنگ به شیشه مردم یا چسبوندن آدامس به زنگ خونه مردم یا تیرکمون بازی و دختر بازی های فجیع و کبوتر بازی و مسابقه شاش کردن و تف انداختن و فوتبال توی کوچه و ... مشغولیت درست میکردن و خوار مادر در و همسایه ها رو ردیف میکردن ! وقتی که سرگرمی هایی مثل کامپیوتر و امثال اون به بازار اومد , این شیطنت ها و سرگرمی های مخرب کم کم منقرض شد و بچه ها رفتن به محیط خانه ها و همین ها وقتی بزرگ شدن تفریحشون هم بزرگ شد و به ماشین و امثال اون بدل شد ! اما نکته با اهمیت تر اینه که همین نیروهای شدیدن فعال و پر انرژی میتونن بسیار تحریک پذیر هم باشن ! همین دیشب بود که تو کوچه ما یه دیوانه ای آجر کوبید تو شیشه عقب یکی از اتومبیل های همسایه ها که بیرون پارک شده بود ! معلوم هم نشد کی بود و فقط صدای قهقهه چند تا پسر جوون به گوش رسید و تمام ! این تازه شروعشه ! باید از این پس منتظر رفتارهای ناهنجار و رشد بزهکاری و انواع جرایم در جامعه توسط همین جوونهای بیکار باشیم و وای به اینکه اینها رو کسی رهبری کنه بر ضد یک جریان و هدفمندشون کنه ! کله ها که بوی قرمه سبزی میده و بیکاری هم فشار آورده و همه آلت ها سیخه , کالیبری از احمدی نژاد باز میکنن اون سرش نا پیدا ! یهو میبینی همین فرار و گریز از چنگ ماموران امنیتی شد تفریح جوونهای ما و مثل فلسطین که جوونهای فلسطینی با سربازان اسرائیلی سنگ بازی و انتفاضة و گرگم به هوا بازی میکنن , در ایران هم جوون ها خوار مادر بسیج و سپاه و نیروی انتظامی رو مورد عنایت ویژه قرار میدن ! یادتون باشه در زمان انقلاب هم همین جوونهای علاف و بیکار بودن که جذب راهپیمایی ها شدن و نتیجه شد ترکمونی بنام انقلاب اسهالی !!!!!

- تجمعات مخرب سیاسی و رشد آگاهی های مردم ! از نکات منفی دیگه این طرح اینه که خانوارهای ایرانی رو به هم نزدیک میکنه یعنی عملن مردم رو با این کار با هم آشتی میدن و نزدیک میکنن . من امروز وقتی مرتیکه رو برده بودن پارک میدیدم خیلی از همسایه های ما توی پارک نیاوران دور هم نشسته بودن و گل میگفتن و بحث های سیاسی داغ میکردن در صورتیکه توی این چند ده ساله یادم نمیاد یکی از اینها در خونه هم رفته باشن و فقط یه سلام و علیک خشک و خالی . خب طبیعیه وقتی افراد گوناگون با هم آشناتر میشن و از دیدگاهها و دانسته های هم با اطلاع , خودش حرکتی رو شکل میده بصورتی خود جوش ! سطح اطلاعات و درک مردم از مسائل احتماعی و سیاسی بالاتر میره و دستگاه سخن پراکنی و چاخان پرس و چهارصد کلاغ مردم ایران هم که نور بالا میزنه و یهو میبینی عملن همون انقلاب مخملی که دولت از سوی نخبگان و فرهیختگان علمی انتظارش رو داشت , از عمق توده مردم سر بیرون میاره !!!!!!!
..
..
اینها نکاتی جالب و جذاب هستن که باید از سوی مخالفان رژیم به دقت بهشون پرداخته بشه و روشون کار کنن . اگر روزی هم این تجمعات مثل دولت های کمونیستی ممنوع اعلام بشه و با مردم درگیر بشن , اونجاست که کاسه های صبر لبریز میشه و عملن ماتحت دولت در اره گیر میکنه که نه راه پس داره نه راه پیش !!!! طبق گفته اسلامیون : همیشه فکر نکنین بلایی که سرتون میاد خیلی بده , در هر شری خیری هست و این یکی از اونهاست . آشتی ملت با ملت میتونه خیلی جذاب باشه و نتایج خوبی به همراه داشته باشه , با چاشنی نارضایتی عمومی که روز به روز داره بیشتر بالا میره . آغاز هفته جدید در ایران رو باید به دقت پیگیری کنیم چون این هفته , آبستن حوادثی جالب خواهد بود و شروعی بر ادامه زوال حکومت شاهنشیخی در ایران .

تکبیر.

- خبر انحرافی : شنیده ها حاکی از اونه که در شهر تبریز مردم کنترل پمپ بنزین ها رو به دست گرفتن و بنزین در این شهر لیتری 80 تومان بدون سهمیه بندی و کارت هوشمنگ , به فروش میرسه !!!
آقا صد دفعه گفتم با ترک جماعت نباید درگیر شد همینه . اینا ترکن و یهو که قاطی کنن میزنن خودشونم آتیش میزنن . چطور که وقتی انقلاب شد , زدن کل شهر تبریز رو آتیش زدن و یا در دوران ستارخان و باقرخان و بعد از اون , هر زمان کشور دچار بحران سوء مدیریت شده , این شهر تبریز و مردم غیورش بودن که آستین بالا زدن و مردم ایران رو به هوش کردن و نجات دادن و برای همین هم هست که دولت جرات نمیکنه سر به سر ترکها بذاره . جا داره از ترکان گرامی که دهها ساله جوک برای این مادر مرده ها درست میکنیم , تشکر کنیم !!!!!!



........................................................................................

Friday, June 29, 2007

بحران بنزین از زاوایای پنهان :

بحران بنزین در ایران رو میشه به شکل های زیادی بررسی کرد . طنز ! خشم آلود ! بد بینانه ! خوشبینانه ! پیشواز از جنگ ! و خلاصه خیلی ابعاد وسیعی پیدا میکنه که خالی از لطف نیست پرداختن به اونها ! مثلن یکی از اونها مساله محبوبیته :

- زمانیکه احمدی نژاد روی کار اومد , به گفته خودش 17 میلیون نفر بهش رای داده بودن و 17 میلیون طرفدار داشت ! اما در حال حاضر از این 17 میلیون نفر 60 میلیون نفرشون به " گه " خوردن افتادن , حتا از هم کیشان خودش و اعضای ائتلافش و طرفدارانش و حتا همون بسیجی ها و مزدورانی که زمان انتخابات پول گرفتن و کیلویی بهش رای دادن , حتا همون کله گنده هایی که احمدی نژاد رو با تقلب و ریش گرو گذاشتن و غسل دادن وجهه نجسش روی کار آوردنش , امروز به غلط کردن افتادن و دارن فکر میکنن چطور از شرش خلاص بشن !
البته این جریان عجیب نیست و در طول انقلاب زیاد داشتیم از این چهره های مشعشع :
زمانی که اسلامیون در ایران کودتا کردن و رژیم پر شکوه پهلوی رو برکنار کردن و خمینی ملعون روی کار اومد , جهان شاهد پدیده جالبی بود ! خوبه بدونین در اولین سال انقلاب تمام کشورهای جهان از روی کار اومدن حکومت اسلامی خوشحال بودن و آمریکا هم تو کونش عروسی بود ! خمینی در این زمان محبوب ترین چهره سیاسی جهان شناخته شد و رفت روی جلد مجلات معتبر لایف و ... ! ولی در کمتر از یکسال تمام کشورهای دنیا ایران رو بایکوت کردن و خمینی به منفورترین و خبیث ترین چهره سیاسی جهان بدل شد ! ترورها و اعدام های دسته جمعی ! اشغال سفارت و گروگانگیری و حجاب اجباری و هزاران مورد از این دست .

حالا همین شعار توپ تانک فشفشه , احمدی نژآد کشته بشه , نشون میده چقدر محبوبیت پشت احمدی نژآد گذاشته (!) شده ! حالا ممکنه اصلن رهبر دستور این کار رو داده باشه ولی مردم احمدی نژاد رو مسئول میدونن ! این روزها خبرگزاری های داخلی رو هم که باز کنین یک قسمت جالب در کنارشون میبینین : اگر به 2 سال قبل بر میگشتین نامزد انتخاباتی شما چه کسی بود ؟ وقتی آمار رو میبینین , هاشمی رفسنجانی در مقام اوله و در قسمت بعد اصلن رای نمیدادم رتبه دوم رو داره و رای دادن به احمدی نژاد در آخر جایگاه قرار گرفته ! فکر میکنم در طول حیات 28 ساله حکومت اسلامی میزان نفرت مردم از یکی از مسئولین نظام هرگز تا این حد نبوده . باور کنین بین احمدی نژآد و خامنه ای اگه چنین پرسشی مطرح بشه خامنه ای برنده میشه !!!! یعنی بین بد و بدترین , بدترین برنده ست !!!

اما مورد بعدی مساله اطلاع رسانی غیر عادی سهمیه بندی بنزین که خودش خیلی جالبه :

چرا این اطلاع رسانی یک روز قبل از کنکور بوده ؟ و این اتفاق باعث شد خیلی از اتومبیل ها بدون بنزین بمونن ! تمام آژانس ها تعطیل شدن و خیلی اتفاقاتی که درست در این روز مهم اتفاق افتاد !

مساله دوم ! چرا این اتفاق درست بعد از پایان امتحانات دانش آموزان صورت گرفت , اونهم زمانیکه خانواده ها آماده میشدن برای مسافرت تابستانی ؟ یک تفریح ساده رو هم برای خانواده ها نتونستن ببینن ؟

مساله سوم ! وزیر نیرو رو آوردن توی تلویزیون و تصویر صف های طولانی بنزین رو نشونش دادن . این آقا فقط میخنده و میگه مخصوصن اعلام نکردیم که مردم نتونن برنامه ریزی کنن !

حالا با این قضایا فقط میتونیم این نتایج رو بگیریم :

1- در پی افشای بخشی از پیش نویس قطعنامه مبنی بر تحریم بنزین ایران , دولت بالاخره دل به دریا زد تا به پیشواز تحریم ها بره و مردم رو آماده کنه ! چون درگیر شدن امروز با مردم خیلی ساده تره تا زمانیکه هم فشار تحریم ها بر گردن دولته و هم ملت !
2- وقتی حداد قاتل رئیس مجلس اعلام میکنه که این سهمیه بندی آزمایشی هست و برای یک دوره چهار ماهه شکل گرفته , اینو نشون میده که اگه تحریم بنزین ایران از دستور کار تحریم ها حذف بشه , دوباره سهمیه بندی رو حذف میکنن و محبوبیت احمدی نژاد رو هم زیاد .
3- بعد از مدتی که صدای مردم در اومد , میگن پس ما کلن بنزین رو آزاد میکنیم و همه بیان و با قیمت بالا بخرن ! همونی که از روز اول میخواستن .

و نتیجه نهایی اینکه : بهانه ترافیک و صرفه جویی دولت و ساخت پالایشگاه و ... مزخرفی بیش نیست . همه ما میدونیم که همین ها بودن که جلوی ساخت پالایشگاه ها رو گرفتن و ساخت یک پالایشگاه هم حداقل 8 سال زمان میبره . همه ما میدونیم که همین ها بودن که مثل مور و ملخ اتومبیل وارد بازار کردن ! مگه همین ها نیستن که میلیارد میلیار خرج تروریست ها و اهداف شومشون در عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین میکنن ؟ مگه همین ها نیستن که بدهی فلان کشور آمریکای جنوبی رو میبخشن ؟ و هزار و یک مساله دیگه و حالا برای تامین بنزین مردم دچار فلاکت شدن ؟؟؟؟؟؟ اینها حرف مفتی بیش نیست و پشت پرده خیلی قضایاست ... به هر حال نوش جون ملت پپه و احمقی که از اعتراض کردن فقط آتیش زدن اموال خودشون رو بلدن و بس ... ! کاش از مردم کشور ترکیه یاد بگیرین که برای مبارزه با اسلام گرایان , همه با هم متحد شدن و ریختن توی خیابون ها و دولت اسلام گرا رو به زانو در آوردن ! حالا این شما و اینهم دولت های مهرورز و اسهال طلب و دیگرانی که هر روز میان و میرن و این شمایین که روز به روز بیشتر به قهقرا میرین . دیروز 4 تا پمپ بنزین رو آتیش زدن , همه به هم تلفن میکردن که انقلاب شد ! فرداش 4 تا مامور گذاشتن دم پمپ بنزین ها و تمام ... به همین سادگی اوضاع برگشت سر جاش .



........................................................................................

Thursday, June 28, 2007

بحران بنزین :

توپ تانک فشفشه , احمدی نژآد کشته شه !!!!!

بالاخره حماقتی رو که دولت خاتمی مرتکب نشده بود , احمدی نژاد انجام داد و جفت پا پرید وسط باتلاق ! خوبه این حرکت رو به دولت نهم تبریک بگیم . مگه همین حرکت ها باعث بشن تا مردم ایران تکونی بخورن و به خودشون بیان و از اون بی تفاوتی خارج بشن هر چند همچنان این مساله هم چندان قوی نیست و بعد از مدتی کوتاه همه چیز عادی میشه و مردم دیوانه ایران باز هم به این شرایط سخت عادت میکنن . احتمالن در دور سوم تحریم ها مردم ایران بیشتر از قبل به خودشون میان و طعم سختی ها رو بیشتر احساس میکنن مخصوصن با تحریم همه جانبه کشتی ها و هواپیماهای ایران . امید که تکونی بخورن ... هر چند خیلی دور از انتظاره و تا پای مرگ باید پیش بره تا این مردم عاقل بشن ...

رویدادهای اخیر دولت احمدی نژآد رو هر جور که بررسی کنیم متوجه موضوعی جالب میشیم که در عین اینکه خیلی مرموزه و به شکلی ابلهانه ساده ست , ولی میتونه یک نقشه شوم هم باشه . زمانیکه شوروی از هم پاشید , انگشت اتهام همه به سمت گورباچف گرفته شد ! در واقع اصلاحات و خرابکاری های گورباچف بود که باعث شد شوروی از بین بره و صد تکه بشه !
با نگاهی به تحولاتی که در داخل کشور از زمان روی کار اومدن احمدی نژآد در جریانه , آدم حیرت میکنه که چرا دولت احمدی نژآد داره سعی میکنه روند فروپاشی نظام اسلامی رو سرعت ببخشه ؟ احمدی نژاد و دار و دسته ش دقیقن مثل لوکومتیو رانی میمونن که دارن توی کوره , زغال سنگ میریزن تا سرعت قطار بیشتر و بیشتر بشه ! ترمز قطار رو هم که کندن و انداختن دور (!) و یک نفس دارن میتازن . هر عملی رو که بگین اینها دارن مرتکب میشن برای اینکه مردم رو ناراضی کنن و زمینه یک قیام عمومی رو فراهم کنن . گاهی آدم متعجب میشه که چه دسیسه ای چیدن ؟ آیا احمدی نژآد در نقش صدام ظاهر شده تا کشور ایران رو دو دستی تقدیم کنه ؟ آیا احمدی نژآد واقعن از روی نفهمی و خریت این کارها رو میکنه ؟ آیا همه اینها برای مشغول کردن مردم و جهانیان به منظور دستیابی به بمب اتمه ؟ نمیدونم ولی تا جایی که عقل من قد میده میدونم که اینها انگار کمر به نابودی خودشون بستن و عملن دارن کاری میکنن که مردم اینها رو سرنگون کنن .
درست زمانیکه بنزین رو جیره بندی میکنن , اوباش نیروی انتظامی رو میریزن توی خیابون ها برای مبارزه با بدحجابی ! دانشجویان رو گرفتن به 4 میخ و دارن هی انگولکشون میکنن ! گرونی ها رو بی مهار رها کردن ! به شکل های مختلف هم سر مردم شیره میمالن یا آزارشون میدن و جون به لبشون کردن . اقلیت های قومی رو آزار میدن و به قتل میرسونن و عملن یعنی مردم رو دارن تحریک میکنن و انگار با زبون بی زبونی میگن که بابا ! بیایین ما رو بکشین و این رژیم رو تغییر بدین دیگه ...

- نماینده شهر کرد : خراب‌كاري‌هايي كه در جريان اعلام سهميه بندي مشاهد شد از سوي كساني به وجود آمد كه پول گرفتند و در واقع اين كار مردم نبود، بلكه كار خرابكاران و تروريست‌ها است .
اگه سطح شعور یک نماینده کشور در این حد باشه که عمق نارضایتی مردم رو نتونه درک کنه , از احمدی نژآد شما چه انتظاری دارین ؟ نه خودمونیم ...

- مجلس شوراي اسهالي براي بررسي نحوه اجراي سهميه‌بندي بنزين جلسه غيرعلني غيررسمي با حضور " سيد كاظم وزيري هامانه" وزير نفت و"مصطفي پورمحمدي" وزيركشور تشكيل داد .
اول میکشن و بعد دور هم جمع میشن ببینن چرا کشتن و آیا کسی رو که کشتن باید میکشتن یا نباید میکشتن ! ریدن یا نریدن ! مساله این است ... مجلس محترم اگه واقعن دغدغه ساماندهي وضعيت سوخت در کشور رو داشت بايد به ملت توضيح بده که در چهار سال گذشته مشغول به چه کاری بوده که درست در چند ماه مونده به پايان عمر خودش ، ناگهان به ياد جبران مافات مي افته ؟

- جمعی از نمایندگان مجلس طرح سه فوریتی توقف سهمیه بندی بنزین را آماده کردند و احتمالاً امروز تقدیم مجلس می‌شود .
ریا کاری پشت ریا کاری ... اگر هم این خبر درست باشه , چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ؟!؟ خسارتی که به پمپ بنزین ها و ترافیک و هدر رفتن چند برابر بنزین و وقت و اعصاب مردم و خیلی مسائل دیگه اتفاق افتاد , ارزشش چقدر بود ؟؟؟ ماشین حساب دم دستتون دارین یا چرتکه ؟

- وزير نفت گفت: با توجه به سهميه‌بندي در نظرگرفته شده مردم تا 3 ماه آينده هيچ مشكلي در تهيه بنزين نخواهد داشت بعد از اتمام اين مهلت نيز دولت براي حل مشكل بنزين و قرار نگرفتن مردم در شرايط سخت برنامه‌ريزي خواهد كرد.
اینم از وزیر نفت الدنگ کشورمون ! این احمق واقعن اینقدر بی شعوره که نمیفهمه با آغاز فصل تابستان و فصل سفر کردن مردم , 100 لیتر بنزین در کمتر از یک روز میسوزه ؟؟؟ و خرج بنزین یک خانواده تهرانی به شمال کشور بیش از 100 هزار تومن میشه ؟ این برنامه ریزی هاشون منو کشته . مشت نمونه خرواره . همین الان مشخصه چقدر برنامه ریزی دقیق بوده وای به سه ماه آینده ...

- رئیس مجلس : ملت ایران درک میکند و دولت را در جیره بندی بنزین یاری می نمایند !
اینم رئیس اسطبل ولایت فقیه ! یکی نیست بگه هزینه گنده گوزی شما در عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان و سوریه و ونزوئلا و صد جای دیگه شما رو مردم چرا باید متقبل بشن ؟ اصلن وقتی شما اصرار دارین به بمب اتم و انرژی اتمی , این مگه خواست مردمه ؟ که حالا سختی و تحریم و بدبختیش رو هم مردم تحمل کنن ؟؟؟ خیلی رذالت میخواد این حرفها ...

- درهمين زمينه صبوري ، معاون سياسي - امنيتي فرمانداري تهران، به خبرنگار ايسنا گفت: با توجه به اينكه بحث سهميه‌بندي بنزين از مدتها قبل مطرح شده بود تدابير لازم صورت گرفته است كه احيانا اگر ازدحامي در پمپ‌بنزين‌ها صورت گرفت آنها بتوانند با سرعت لارم انتظارات را برآورده كنند و اگر مشكلي پيش آمد دستگاههاي زيربط بتوانند سرويس‌هاي لازم را ارائه دهند.
این بنده خدا راست میگه ! دیدین این دو روز چی شد ؟ تدابیر لازم صورت گرفته بود دیگه ...

- خبرگزاری مزدور فارس در همین زمینه مینویسه : 19 پمپ بنزین در تهران توسط عده ای اوباش به آتش کشیده شد !
این سوال مطرح میشه که چند وقت پیش مگه نیروی انتظامی شهر تهران رو از اوباش پاک نکرد و آفتابه به گردنشون آویزون نکرد ؟ پس این اوباش از کجا پیداشون شد ؟ این وسط یا نیروی انتظامی ریگی به کفش داره یا ...

خبرها زیاده و مشکلات فراوون . همه مثل ما نیستن که دستشون به دهنشون برسه . اینو در نظر بگیرین که 40% از مردم دارن با مسافرکشی زندگی میکنن و اگه این درآمدشون هم گرفته بشه , کارد کم کم به استخون میرسه و اونوقت احمدی نژاد باید بین رابطه دوستانه با آمریکا و دست کشیدن از هسته و اتم و یا دچار شدن به سرنوشت برادر صدام , یکی رو انتخاب کنن ...

تکبیر.



........................................................................................

Wednesday, June 27, 2007

صلوات زورکی :

صبح رفته بودم پاسپورت مرتیکه رو عوض کنم . پاسپورت های قدیمی رو دارن تغییر میدن و منم گفتم حالا که چند ماه دیگه پاسپورتش باطل میشه , بهتره که برم یه پاسپورت جدید براش بگیرم تا اینکه مجبور بشم برم سفارت ایران و با دادن کلی ارز بی زبون به مفت خورهای سفارت , پاسپورت بگیریم ! مدارک همه جور بود و قبلش رفتم بانک و ناقابل 40 هزار تومن بعلاوه یه 500 تومن باج زور پرداخت کردم و سوار آژانس شدم و رفتم یکی از دفاتر پست الکترونیک . بعد از کلی انتظار توی صف , بالاخره موفق شدم مدارک رو تحویل بدم و تازه دوباره 2500 تومن هم هزینه پست ازم گرفتن و راه افتادم به سمت خونه !
برگشتنی چون مسیر سر راست بود , گفتم با تاکسی برم و سوار تاکسی شدم . عقب ، من و یه خانم دیگه بودیم و یه آقا و صندلی جلو خالی بود . کمی جلوتر , یه مرد ریشو هم سوار شد . چند دقیقه بعد مسافر تازه وارد رو کرد به راننده و گفت : آقا کرایه همه مسافرها با من به شرطی که هر کدوم 3 تا صلوات بفرستن . نذر کردم برای فاطمه زهرا !!!!!!
همهمه افتاد و خانم کناریم شروع کرد صلوات فرستادن . مرد جوون هم که اوضاع رو اینطوری دید از روی اجبار و توی رو موندن , شروع کرد اونم سه تا صلوات فرستادن . راننده هم پشت سرش گفت و موندم من ! منم اصلن به روی خودم نیاوردم و رومو کردم به خیابون که یعنی دارم بیرون رو تماشا میکنم .
زن بغل دستیم گفت : خانم شما صلوات نمیفرستین ؟
- هنوز اونقدر ذلیل و بدبخت نشدم که محتاج صدقه یه مشت حزب الهی بشم !!!!!
مردی که جلو نشسته بود برگشت عقب و گفت : خانم کرایه ت رو دارم میدم . یعنی ارزش نداره 3 تا صلوات بگی !
- میخوام صد سال سیاه ندی ! مگه زوره ؟ تو اعتقاد داری من ندارم !
خانم مگه مسلمون نیستی ؟
- باشم یا نباشم برای دل خودم هستم نه اینکه عربده بکشم و جار بزنم که یا ایها الناس من مسلمونم !!!!!
لال شدن ! وقتی رسیدیم نیاوران , پیاده شدم و داشتم پول میدادم به راننده که مردک 500 تومنی ای که به راننده داده بودم گرفت و گرفتش طرفم و گفت : خانم صلوات هم نفرستی ما پولتو میدیم !
- پولو گرفتم و پرت کردم سمت راننده و به مرده گفتم : گدا پدرته ! جای این ولخرجی ها برو خودتو به روانشناس معرفی کن و از بقالیتون یه تیغ ژیلت بخر و اون ریش و پشم نکبت رو بزن که آدم بشی !!!!
..
..
الان مدتیه توی پیغام گیر یاهو , پیغام هایی میاد با این مضمون که :
" سلام دوست عزیز ! میشه این صلوات رو برای دوستانتون ارسال کنید ؟ این خواهش کسی هست که این روزها خیلی مریضه : الهم صلی علی ممد و آل ممد "

در جواب این افراد من همیشه مینویسم : به جای توصل به جن و پری و اجنه جماعت , به آدم های زنده بپردازین و سعی کنید فقط انسان باشید !
در واقع کسی که به معنی واقعی کلمه انسان باشه , هرگز محتاج هیچکس و هیچ چیزی نمیشه . انسان بودن یعنی به فکر مردم بودن . به فکر انسانهای زنده بودن . یعنی رفتار خوب داشتن . بدور از بخل و حسد و کینه و دشمنی بودن . با انصاف بودن . صادق و راستگو بودن . مهربون بودن . برابر دونستن زن و مرد . بخشنده بودن . سنگ صبور دیگران بودن . با اخلاق بودن . با شعور بودن . با تربیت بودن . عاقل بودن و هزاران صفت دیگه که اگه فقط و فقط به 20 تای اونها عمل کنین , شما یک انسان خوب و مفید شناخته میشید که بی نیاز از هر دعا و هر خواسته غیر عقلانی از عالم غیب میشید . مسلمه کسی که انسان خوبی باشه ,حتا به بیماری و مرگ بعنوان یکی از ظرافت های آفرینش و باید ها نگاه میکنه و حقیقت رو میپذیره . نه اینکه برای فرار از مرگ یا درمان بیماری , بجای رفتن سراغ پزشک و یا اعتماد به خود و بی اهمیت نشون دادن بیماری , دست روی دست بذاره و بره مشهد . بره آستان قدس عوضی ! بره آب زمزم بریزه تو حلقش ! بره توی سقا خونه مشعل روشن کنه ! چند میلیارد صلوات بفرسته ! یه توپ پارچه بخره و دور درخت دخیل ببنده ! اینها خرافات و جهله . وای بر انسانهایی که قرن هاست از بدویت و بت پرستی فاصله گرفتن و هنوز در زمانهایی که مستاصل میشن , دست به اوهام و توهمات بر میدارن . دعا کردن خوبه . توسل به روح آفرنیش و غرق شدن در عظمت اون خوبه . اما اینکه بخواهیم شفا پیدا کنیم یا بخواهیم آبرو و عزت بخریم برای خودمون با دست مایه قرار دادن این مزخرفات , اینها حماقته و چنین افرادی رو باید از صحنه روزگار حذف کرد ...

تکبیر.



........................................................................................

Tuesday, June 26, 2007

از هر دری سخنی :

یه آخر هفته دیگه و یک خروار خبرهای داغ داغ ! اینبار عکسهای جنجالی هم داریم :

- اول از همه خبر تاسف بار درگذشت مهستی یا خدیجه ده بالا رو بدم ! علت مرگ سرطان روده بود . مهستی متولد 1325 بود . روحش شاد ..

- دوم اینکه ! وبلاگ عکاسخونه رو دریابید !!!!! www.akaskhane.blogspot.com

- این سایت واقعن شاهکاره ! هر جای ایران که ویبره بزنه اینجا منعکس میشه ! یه سر بزنین . دیدن این چیزها توی ایران کمی عجیبه !!! http://irsc.ut.ac.ir/currentearthq.php?lang=fa

- هفته قبل بود که سیاره مشتری در کنار ماه قرار گرفت . اینم یک نمونه از عکس ها . عکس های کاملش رو توی فلیکر گذاشتم ولی به دلایل حضور اوباش خزب الهی که توی اینترنت مثل سگ پا سوخته میچرخن , عمرن آدرس نمیدم :
http://media.farsnews.com//Media/8603/ImageNews/860328/18_860328_L600.jpg

- اینم شکر پرانی های وزیر آموزش و پرورش ! خودتون بخونین و بخندین :
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8603280183

- زمزمه اعتراضات در مورد حمله به حریم دانشگاه و امنیتی کردن گوزیدن در جامعه صدای پیروان راه امان رو هم در آورده : http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-941834&Lang=P

- اختلال در شبکه تلفن کشور در پی وقوع یک زمین ویبره در قم ! حالا اگه تهران بیاد احتمالن شبکه تلفنی جهان مختل میشه : http://www.alef.ir/content/view/10965

- فقط یک گوشه از میلیونها جنایت جنسی که در ایران اتفاق می افته . ناهنجاری های جنسی و عدم تفاهم و سازگاری و زوجین و معضلات ازدواج تحمیلی : http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-944133&Lang=P

- کشف مواد مخدر از استان قدس عوضی ! وقتی قم بیشترین تعداد زنان فاحشه رو داشته باشه , مشهد هم باید تعداد بالای بنگی ها رو صاحب بشه دیگه : http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-944284&Lang=P

- استاندار تهران هم در مورد ازدواج موقت صداش در اومده و اونو یک بحث اضطراری میدونه ! البته میدونین بحث اضطراری یعنی چه ؟ یعنی ریختن آب یخ روی اسافل آقایون !!! یعنی یک راه کار بدون برنامه و کوتاه مدت برای آروم کردن موقتی التهاب جامعه : http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-943205&Lang=P

- خلاصه ای از زندگی هنری عزت الله انتظامی به مناسبت 83 ساله شدنش : http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-944392&Lang=P

- تا دیروز اینترنت رو هک میکردن , جدیدن خیابون ها رو : http://img.feels.ru/uploads/new/353/02.jpg

- در راستای دزدی های ملی , سعدی و صادق هدایت هم شدن عرب . بمب گوگلی دستتون رو میبوسه : http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=505077

- این مقاله جالب در مورد هاله اسفندیاری رو بخونین . خیلی جالبه :
http://mohammadikayhan.blogfa.com/post-39.aspx

- سخنان لاریجانی در مورد قطعنامه های سازمان ملل ! جالبه . اینم هزاری ها رو گم کرده دنبال یک قرونی میگرده : http://fardanews.com/show/?id=28954

- گل بود به سبزه هم آراسته شد ! تا دیروز میخواستن اسرائل رو پاک کنن حالا میخوان دولتشو تغییر بدن ! لابد جمهوری اسلامی اسرائیل ؟ http://rajanews.com/News/?11958

- قضیه داره جالب میشه ! از داخل نظام خبر میرسه که از هر دو جناح اسهال طلب و سنبه گرا , کسانی هستن که دارن توی کار برنامه هسته ای انگشت فرو میکنن . البته بشنو و باور نکن چون سگ زرد برادر شغاله : http://www.baztab.name/news/69643.php

- گرسنگی و مرگ کودکان عراقی آخه به ما چه وقتی که داخل ایران هزار هزار کودک ایرانی میمیرن ؟
http://www.alef.ir/content/view/11049

- قدیمی ترین کلیسای جهان در ایران :
http://www.chnphoto.ir/gallery.php?lang=fa&gallery_uid=262

- فاحشه قداره کش بیت احمدی نژاد , فاطمه رجبی , خواستار لخت کردن خاتمی در ملا عام شده ! خوب شد خاتمی مرده و زن نیست : http://www.fatemehrajabi.com/view_news.asp?id=169

- از همه شما خواهش میکنم حتمن توی این نظر سنجی شرکت کنین !!! این نظر سنجی رو مزدوران احمدی نژآد ساختن . خودتون ببینین و قضاوت کنین : http://www.webgozar.com/poll/vote.aspx?Code=217329

- شما هم دلتون میخواست دوباره به دهه 70 میلادی بر میگشتین ؟ من که خیلی دوست دارم . به نظرم اوج زیبایی جهان در این دهه بوده تا ابتدای دهه 80 :
http://www.persianblog.com/posts/?weblog=kelash.persianblog.com&postid=7020178

- یه عکس بی نظیر از جهان ما ! عکس از ناسا هست و میتونین اسکرین کنین . 3 مگابایت . خیلی زیباست :
http://www.nasa.gov/centers/goddard/images/content/96664main_galaxy_string_4.jpg

- همچنان سر مساله دست دادن خاتمی با خانم ها دعواست . خریت که شاخ و دم نداره . همه چی حلاله برای اونهایی که رو بورس هستن مثل محمود گدا . باور کنین حتا رابطه جنسی هم با معلمش داشت بازم صدا از کسی در نمی اومد :
http://shafieyan.blogspot.com/2007/06/blog-post_21.html

- اینم کل دیوان حافظ . حجم 2 مگابایت بصورت فایل rar :
http://www.filesend.net/download.php?f=c3e98026148b0e38018ce7264f13e617

- پیرترین پستچی ایران 115 سال داره . وقتی بهش میگن امروز پست پیشتاز داریم , شاخ در میاره : http://www.asriran.com/view.php?id=19822

- اگه تو کشور ایران متولد شده و زندگی کرده باشین میدونین که هر وقت مسئولان نظام حرفی میزنن , باید اونو بر عکس تعبیر کنین ! اینم یک نمونه از اونها . هر چی این فلان شده گفت شما برعکسش کنین : http://www.tiknews.net/display/?ID=43030&page=1

- یه بازی فلش ابلهانه که به شکل فجیعی آدمو معتاد خودش میکنه . نقطه قرمز رو با موس بگیرین و مواظب باشین به دیوار یا قطعات آبی برخورد نکنین . 20 ثانیه دووم آوردن رکورد خوبیه من 19 ثانیه دووم آوردم :
http://alireza.nasseh.ir/other/Block%20Frenzy%20-%20The%20Red%20Block%20Escape%20Game.htm

- برخورد لفظی شدید نماینده مجلس با متکی ! خیلی خیلی جالبه :
http://www.aftabnews.ir/vdcjxmeuqie8m.html

- احمدی نژآد در کنار دوست دختر چاوز ! تو این عکس یه نکته هست اگه گفتین : http://i14.tinypic.com/5xnmn4l.jpg

- کفش های میرزا بلر : http://www.jamejamonline.ir/shownews2.asp?n=200749&t=fun

- صدور جواز خوانندگی آقاسی 2 سال بعد از مرگش ! احتمالن اینم مثل صدور کارت بنزین برای شاهزاده علیرضا پهلوی و رضا پهلوی و تعدادی از شاهپورها بوده : http://asriran.com/view.php?id=19969

- سقوط 41% تراز بازرگانی کشور !!! آقای احمدی نژاد تحویل بگرین ! فاجعه در راه است : http://www.baztab.name/news/69914.php

- باز هم عکس های تبلیغاتی و تظاهر نمایی از احمدی نژآد :
http://media.farsnews.com//Media/8604/ImageNews/860403/2_860403_L600.jpg

- خاطراتی جالب از نبرد اسرائیل و خزب الله . سلاح های پیشرفته رو داشته باشین , وای به اینکه آمریکا به ایران حمله کنه : http://rajanews.com/News/?12104

- این سایت خیلی جالبه . شاهکاره ! متر کردن سایت : http://worlds-highest-website.com

- دانلود کنید : 700 کیلو بایت . سروده تبلیغاتی احمدی نژاد ! میمیرین از خنده :
https://www.sharemation.com/hekmat/SOROD2.MP3?uniq=-16tj8q
اینم خواننده این شعر مسخره : http://www.hekmat110.mihanblog.com/?PageId=1

- وقتی اسرائیل دوست میشه که خودی دشمن بشه :
http://www.asriran.com/view.php?id=20083

- خاتمی و جنیفر لوپز ! واکنش هوادار 4 آتشه احمدی نژاد . بی نظیره این مطلب ! وقتی همه کاره فرهنگ دولت اسلامی شده اسفندیار خان رحیم مشایی ، که یک روز امضای ورود زنان به ورزشگاه ها را از رئیس جمهور می گیرد ، یک روز آن نمایش تصنعی بوسه زدن احمدی نژاد بر دست خانم معلم کلاس اولش را ( از روی دستکش!) به راه می اندازد ، من دیگر درباره محمد خان خاتمی که رسما" اهل تساهل و تسامح است و ادعای جانماز آب کشی ندارد چه بنویسم آخر ؟
: http://www.bidari57.blogfa.com/post-161.aspx

- زهرا امیر ابراهیمی یا همون فاحشه ای که فیلمش در اینترنت پر شد دوباره جنجال آفرینی میکنه :
http://farjami.debsh.com

- شما میدونین منظور از توسعه بر عیال چیه ؟؟؟ اگه نمیدونین اینو بخونین ! آخوندا باز بیکار شدن از خشتکشون فتوا بیرون کشیدن : http://baejazeh.com/News/?308

- خاک عالم ! شرکت Canon هم بعله ؟ http://i12.tinypic.com/4m2dumc.jpg

- جنایت که شاخ و دم نداره ! ماجرای تیرباران یک اعدامی نیمه جان توسط خلخالی در پزشکی قانونی و مشاجره بهشتی با خلخالی : http://www.aftabnews.ir/vdccxpq2b0qse.html

- مریم جون دوستت داریم , بزن بکش , هوا کن : http://www.baztab.name/news/69848.php

- عملکرد اقتصادی دو ساله عاشقان خدمت ! یک افتضاح تاریحی برای احمدی نژاد و دروغهایی تاریخی ! سوال وارده : اگه این عملکرد درست بود , وضع مملکت چرا ریدمون شده ؟ پاسخ : دروغ که حناق نیست :
http://www1.irna.ir/fa/news/view/line-1/8604048579110041.htm

- لودر فاحشه قداره کش احمدی نژاد به صدا و سیما هم رسید ! بخندین :
http://www.fatemehrajabi.com/view_news.asp?id=171

- نامه ای به پریسا ! میمیرین از خنده : http://i11.tinypic.com/4l5a934.jpg



........................................................................................

Monday, June 25, 2007

ترفندهای جدید دولت در مقابله با گرانی :

امشب چون خیلی خسته هستم و 50 ساعتی میشه نخوابیدم یه مطلب خلاصه مینویسم در عوض یک لینک میذارم که فکر کنم همتون منو حسابی 2 آم کنین ! مخصوصن اونهایی که به عکاسی دیجیتال علاقه دارن . خیلی خلاصه ش رو اینجا مینویسم و باقی رو برین و خودتون بخونین . وقتی با دوربین دیجیتال عکس میگیرین یکی از بزرگترین مشکلات , مشکل تراز سفیدی نور هست که باعث میشه عکس رنگ حقیقی نداشته باشه و سفید تاریک بی روح و بی جلا و رنگ های غیر عادی بگیره . اغلب مردم هم از دوربین های کامپکت استفاده میکنن و بیشتر هم از تنظیمات اتوماتیک که همین ها باعث مشکل میشه . در اتاق , اغلب عکس ها به رنگ زرد متمایل هستن و در بیرون بیشتر به رنگ آبی و خاکستری یا خیلی بی روح و مات . گاه وقتی رو به نور عکس میگیرین تصویرتون سیاه میشه و سایه ها به شدت تاریک میشن و یا قسمت نور خیلی کور کننده . رفع تمام این مشکلات رو اینجا گذاشتم و مطمئنم به درد همه شما میخوره . تنها پیش نیازهاش یک برنامه فتوشاپ , ترجیحن CS 1 , 2 ,3 هست و کمی حوصله . http://g0nag0n.blogspot.com

دولت احمدی نژاد رو به حق باید مکارترین و حروم زاده ترین دولت در طول این 28 سال از کودتای اسلامیون به حساب آورد . دلیلش اینه که این دولت سوای اینکه توی نفهمی و بی تدبیری و با عرض شرمندگی , خریت , مقام اول رو داره , در رذالت و بیشرفی هم در صدر دولت های 9 گانه رژیم اسلامی قرار گرفته ! اینم دلیلش :

شرکت پاکسان بهمون سفارش داده بود چند تن ماده اولیه برای ساخت پودر لباسشویی براشون وارد کنیم . قرارداد رو بستیم و همه چی آماده شد و مواد رو وارد کردیم . مساله گرونی ها که پیش اومد ما هم قیمت ها رو بالا بردیم و قرارداد اولیه فسخ شد ناخودآگاه . وقتی باقی پول رو داشتیم تحویل میگرفتیم , مدیر عامل پاکسان با خنده میگفت :
- شما گرون کردین ما هم گرون خریدیم ولی بیچاره مشتری ها !
خب بله ! مشتری ها همیشه سرشون کلاه میره !
- بله اما کلاه این دفعه خیلی گشاده !
چطور ؟
- دولت دستور داده ما قیمت اجناس رو گرون نکنیم .
مگه میشه ؟ پس از جیب باید بذارین ؟
- اختیار دارین ! در عوض گفتن از وزن محصولات بطور نامحسوس کم کنید !!!!!

بی اختیار خشکم زد ! واقعن از این رذیلانه تر نمیشد قیمت ها رو تثبیت کرد ! در واقع اگه دقت کنین , وزن و اندازه قوطی های خیلی از محصولات مصرفی در حال آب رفتنه ! خود شما اگه یک بسته پودر لباسشویی بخرین و مقدار 30 گرم از پودر لباسشویی این جعبه کمتر از دفعات گذشته باشه , چطور میخوایین بفهمین ؟ و آیا اصلن کسی متوجه میشه ؟؟؟ کبریت میرین میخرین ! تعداد چوب کبریت ها رو 10 درصد کم کنن , شما از کجا متوجه میشین ؟ صابون میخرین ! وزن صابون رو دو یا 20 گرم کم کنن , از کجا میفهمین ؟ و یا شیر و پنیر و سایر محصولات . یا همین نون ! الان توی کدوم نونوایی چینه های نون وزن میشه ؟ قدیما که همه نونوایی ها سنتی بودن اگه یادتون باشه نونوایی های لواشی چند نفر کارگر داشتن که به ترتیب مهارت کنار هم میشستن ! نفر اول چینه میزد . مقداری خمیر بر میداشت و توی یه ترازو میذاشت و وزن میکرد و گرد میکرد میداد به بغلیش ! بغلی با وردنه سنگین کمی پهنش میکرد و میداد به بغل دستشی ! بغل دستی هم خمیر رو کاملن باز میکرد و میکشید روی بالشتک تنور و مسئول تنور هم اونو میزد به تنور و نون ها رو در میاورد . اما خالا توی هیچ نونوایی ای دیگه رعایت وزن نمیشه و همینطور برو تا آخر ...

در مورد بنزین هم من شنیدم که تمام صاحبان پمپ بنزین ها , پمپ ها رو طوری دستکاری میکنن که مقدار حقیقی سوختی رو که میخوایین بهتون نمیده و همیشه از یک لیتر خیلی کمتره . این اتفاق مخصوصن توی پمپ بنزین های بین راه خیلی پیش میاد و عملن هیچ کس نمیتونه متوجه بشه !!! مورد اونقدر زیاده که حد نداره ! مثلن از پالایشگاه یه تانکر بنزین میره به فلان شهرستان , کی میتونه بفهمه چقدر بطور حقیقی توی تانکر بنزین بوده ؟ حالا وقتی به سطوح بالاتر کشوری و وزارت بازرگانی و ... میرسی ببینین چی میشه ... در تمام کشورها از این خبرها هست اما در کشور ما وضعیت واقعن نورانیه مخصوصن که یه مشت پاچه گیر و دزد مثل احمدی نژاد و شرکاء بر مسند قدرت نشستن ... :)



........................................................................................

Sunday, June 24, 2007

گرانی ها از راه رسید :

وارد تابستون شدیم . هنوز هم تحریم سوم نشدیم ! هنزو هم بنزین جیره بندی نشده ولی این همه گرونی های عجیب و غریب در تهران داره کم کم اتفاق می افته که مو به تن آدم سیخ میکنه ! اگه براتون قیمت ها رو بگم شاید شاخ در بیارین که چطور در عرض یک روز قیمت همه چی اینقدر بالا میره و جالب اینکه صدای یک نفر از مردم هم در نمیاد ! شاید به همنی دلیله که رژیم ایران با اطمینان خاطر میگه حتا اگه شدیدترین تحریم ها رو هم اعمال کنین ما از غنی سازی دست نمیکشیم !!! بقول معروف دندونای ملت رو اونا خیلی خوب شمردن :

پریروز بود که آرتین رو فرستادم ماست بخره . ما ماست کم چربی میگیریم از این سطلی ها چون من با ماست دوش میگیرم و شیر نمیخورم و دوست ندارم و فقط توی قهوه میریزم . رفت و برگشت و ماست رو داد بهم . منم در سطل رو باز کردم و قاشق رو زدم توش که توی کاسه بریزم دیدم ماست 2 متر کش اومد !!!!!!! از تعجب داشتم شاخ در میاوردم که این ماسته یا چسب ؟!؟ جالب این بود ماست از قاشق به سادگی جدا میشد بدون اینکه یک لکه ماست به قاشق بچسبه !!! آرتین رو صدا کردم و گفتم : این چیه رفتی خریدی ؟
- ماسته دیگه . مگه نخواستی ؟
چرا ولی این چرا اینطوریه ؟؟؟؟؟؟
کمی خورد و گفت : آره مثل وازلین میمونه !!!!! راست میگفت ! اینقدر چرب بود که نمیتونستی قورتش بدی ! بر داشتم بردم بقالی پسش بدم و گفتم این ماست خرابه ! یه ماست دیگه بدین . گفت خانم کجاش خرابه ؟ گفتم امتحان کن ! یه کم خورد و با تعجب به ماست نگاه کرد . زنگ زد از جایی که براش ماست ها رو آورده بودن و خلاصه معلوم شد طرف ماست 1700 تومنی رو کرده 2200 تومن و اومده مثلن کلک زده و توش رو پر از چربی و خامه کرده که بگه من قیمت رو بردم بالا در عوض کیفتش رو مثل خامه کردم ! بیشرف ... ماست یک و نیم درصد چربی شده بود 100 درصد چربی !!!!!!

به همین ترتیب کره 300 تومنی شده 600 تومن . نون 150 تومنی شده 200 تومن ! سیب زمینی 700 تومنی شده 1200 تومن . فلفل سبز شده کیلویی 4000 تومن و بگیر برو تا آخر ... ! اینها گوشه هایی از تحریم های نیم بندیه که کم کم داره ظهور میکنه . جالب اینجاست هنوز 5% از کشورهای جهان هم ایران رو تحریم نکردن و وضع ما این شده . وای به اینکه بطور کامل تحریم میشدیم !!!! خبر میرسه مردم در تبریز چند پمپ بنزین رو آتش زدن . از پمپ بنزین های تهران خبر میرسه که مردم با کارگران پمپ درگیر میشن و هر چی فحشه به اونها میدن . رانندگان تاکسی و خیلی از کسبه قیمت اجناسشون رو بالا بردن و دلیلش رو جیره بندی قریب الوقوع بنزین میدونن . همه مردم ناخودآگاه نرخشون رفته بالا و جالب اینه که فقط سر هم رو میتراشن . تعمیرکاری که میاد خونه ت , قیمتش دو برابر شده وقتی بهش اعتراض میکنی میگه شیر و ماست و سیب زمینی 2 برابر شده منم باید 2 برابر کنم که بتونم بخرم !!!!! به همین سادگی .
وقتی اقتصاددانان به احمدی نژاد تذکر میدن در مورد خطرات دروغ گویی در مورد تورم و خیلی مسائل دیگه , برای اینه ! جو بی اعتمادی در جامعه فاجعه می آفرینه ! شایعات فاجعه درست میکنن و تورمی غیر حقیقی ایجاد میکنن . دلیل اینکه همچنان مساله جیره بندی بنزین در هاله ای از ابهام قرار داره همینه ! این وسط همه مقصرن . هم مردم هم مسئولین . همه ! مردم با سکوت و اطاعت ابلهانه و مسئولین با سوء استفاده از قدرت . نمیتونم پیشی بینی کنم آینده چی میشه ولی میدونم که اوضاع خرابتر میشه که بهتر نمیشه . این وسط همه فلاکت جامعه سر اونهایی خراب میشه که نمیتونن سر دیگران کلاه بذارن و از کسی بدوشن . کارمندان . کارگران . طبقات زیر خط فقر . اونها هم یا زیر فشار له میشن و نابود و یا رو میارن به بزهکاری و جرم و جنایت و اینهاست که آینده تاریک جامعه ما رو میسازه . برای رسیدن به همه اون چیزهایی که دلمون میخواد باید بهای سنگینی پرداخت کنیم ولی آیا مردم ایران و حتا من و شما حاضریم از خیلی چیزهای امروزمون بگذریم برای فردایی بهتر ؟؟؟؟ پاسخ ساده ست ! هرگز !!!!!!! و تا وقتی این پاسخ ما باشه چیزی عوض نمیشه ...



........................................................................................

Saturday, June 23, 2007

مردسالاری ژنتیکی :

یکی از معضلات بزرگ جامعه ایران اینه که در تمام زمینه ها مردسالاره . یعنی در تمام امور در درجه اول مردان رو آدم حساب میکنه و در درجه بعد زنان . و تازه مطمئن باشین اگه اونم میتونست حذف کنه , میکرد و لگه ننگ " زن " رو از دامن جامعه پاک میکرد . درست مثل احمدی نژاد که خیال میکنه میتونه اسرائیل رو پاک کنه و نهایت کاری که میتونه بکنه اینه که یک نقشه جهان بگیره و با مداد پاک کن کشور اسرائیل رو از روش پاک کنه !!!! در طول تاریخ اگه مردسالاری افراطی بوجود نمی اومد مطمئن باشین وضعیت کنونی جهان خیلی ملایم تر از حالا بود و اینهمه آدم کشته نمیشدن . مثلن اگه آتیلا و هیتلر و خمینی معون و خلخالی قاتل روانی , زن بودن مطمئن باشین یک چهارم اینها آدم میکشتن ! وقتی مردان زمام امور رو در دست گرفتن , دنیا به شکل فجیعی به گند کشیده شد ! البته دلیلش کاملن واضحه و اونم اینه که عقل مردها در دو نقطه قرار گرفته : کمر و بازوها !!!! و متاسفانه چون عقل مردان در این دو قسمت خلاصه میشه , به همین دلیل 70% از فجایع جهان هم توسط اونها اتفاق می افته چون تصور میکنن راه حل تمام مشکلات با زور و سنبه زدن و ویرانی و کشتار و جنگ حل و فصل میشه ! چند وقت پیش که کتاب تاریخ ایران رو میخوندم محض نمونه یک جایی ندیدم که در مدتی کوتاه یک پادشاه آرامش داشته باشه و دوره ای بدون جنگ و صلح رو سپری کرده باشه و این نشون میده ذات مرد چقدر به ترمیناتور و ویرانگری شبیه ! مردان حتا وقاحت رو تا اونجا پیش بردن که در فرضیه آفرینش هم خودشون رو صاحب و مالک و خلق کننده میدونن و حتا ذات خدا رو هم مردانه میدونن در صورتیکه ذات آفرینش جهان هستی ماده ست و زاینده و زن !!!! ولی عملن میبینم نام فرزندان به نام پدر پیوند میخوره و سرنوشت فرزندان به مرد مربوط میشه و در عمل زن , هیچ کاره میشه . حتا در قوانین جزا هم وقتی نگاه میکنیم و به مساله ای مثل زنا میپردازیم , مرد رو به زندان می اندازن و زن فلک زده رو سنگسار میکنن در صورتیکه همیشه این مردان بودن که زنان رو اغفال کردن و تا مرد فاحشه صفتی نباشه , زن فاحشه بوجود نمیاد و تا وقتی تقاضا هست , عرضه هم هست !!!! در قوانین ارث هم به زن کمترین حق رو میدن و این جای سواله که واقعن چرا ؟ پایمال کردن حق زن , یعنی پایمال کردن انسانیت و انکار آفرینش و محو عدالت . چطور که هم زن و هم مرد انسان هستن و باید حقوق مشترک و مساوی داشته باشن ولی در دنیای اسلام عملن میبینیم انسانیت زن به چالش کشیده میشه و این مایه ننگ جوامع اسلامی و بشریته ! جالب اینجاست که مردان همیشه در دفاع از مادر که یک موجود ماده و زن به شمار میاد , سینه سپر میکنن و در برابر هتاکی های ناموسی حتا جنایت هم انجام میدن ولی همین افراد بیشترین ظلم رو به همسرانشون روا میدارن و انگار فراموش کردن که هر مردی از دامن زنی متولد میشه :

چند وقت پیش در مراسم اسکار کلینت ایستوود هنرپیشه و کارگردان معروف آمریکایی , اعلام کرد من موفقیت خودم رو مدیون ژن های مادرم هستم !!!!!!!
زبونم لال اگه توی ایران یکی از کارگردانان ایرانی چنین حرفی رو میزد مطمئن باشین تک تک سینماگران , خشتکش رو در میاوردن و چنان ترتیبش رو میدادن که بیا و ببین ! بقول معروف از " کون " دارش میزدن !!!!! در خوشبینانه ترین حالت کارگردانان ایرانی اعلام میکردن ما از اسپرم های پدرمون متشکریم که ما رو خلق کردن و آفریدن و موقفیتمون رو مدیون این اسپرهای طلایی میدونیم !!!!!!!! و اینه تفاوت بین دنیای شرق و غرب , بین اسلام و کفر , حماقت و انسانیت ...
..
..
آدم وقتی این چیزها رو میشنوه تصور میکنه که نکنه همه راز آفرینش در کروموزوم های مرد و اسپرم مرد خلاصه شده و این مرد هست که صاحب و خلق کننده ست ؟!؟ معمولن همه به این فکر میکنن که اگه مرد نباشه فرزندی هم نیست ! ولی نمیدونم چرا کسی به این فکر نمیکنه که اگه زن نباشه , هزار تا مرد هم باشن , چیزی خلق نمیشه و دست به چیز باید بمونن . همه اینها این مساله رو میرسونه که دین و مذهب چنان چشمان انسانها رو کور میکنه که حتا علم و دانش هم نمیتونه گشاینده باشه ! زمانیکه علم ژنتیک راز آفرینش رو اثبات میکنه , با اینهمه امت کثیف و نفهم اسلام باز هم ادعای برتری مرد رو پیش میکشن و مردان خودشون رو جنس برتر و زنان رو جنس دست دوم و نجس و بی عقل و بی اختیار میدونن . تفاوت بین جهان اسلام و جهان کفار یا غرب در همینه ! علت پیشرف غرب و پسرفت و فلاکت و زوال دنیای اسلام هم همین بوده . از 1428 سال پیش تا امروز در تمام کشورها و جوامعی که حکومت آفت زده اسلام بهشون وارد شد تا به امروز نه تنها پیشرفتی صورت نگرفته که هر چی جنایت و بدبختی و ضعف و گرسنگی بوده , گریبان مردمان این ممالک به ظاهر اسلامی رو گرفته و جالب اینکه این مردان البه و نادان مسبب فلاکت خودشون رو جهان غرب میدونن نه چیزی که از داخل اونها رو فاسد کرده , مذهب و به دنبالش مرسالاری !!!!! برده داری و استثمار رو همین مذهب بوجود آورده نه چیز دیگه ای .. بعنوان یک انسان از خودتون سوال کنین که آیا بین زن و مرد سوای اختلافات آناتومی , چه چیزی میتونه وجود داشته باشه که باعث میشه تقریبن تمام حقوق زنان رو پایمال کنن به نفع مردان ؟

زمانیکه تونستین پاسخ صحیح این پرسش رو بدین و جامعه هم اونقدر از نظر سطح شعور پیشرفته شد که بتونه مفهمون برابری زن و مرد رو درک کنه و به زن , هم اندازه مرد بهاء بده در اونصورت فلاکت و بدبختی از این جامعه ما رخت بر میبنده و آزادی حقیقی رو لمس میکنیم ... چون در اینصورت اول باید مذهب رو از تمام امورات زندگی جدا کنیم و اونو محدود کنیم به خصوصی ترین بخش زندگی انسانهایی که بهش اعتقاد دارن و زمانیکه مذهب از تمام امور جدا شد ناخودآگاه همه چیز اصلاح میشه و برابری و عدالت در جامعه حکم فرما میشه و ریشه مردسالاری خشک ...

تکبیر.



........................................................................................

Friday, June 22, 2007

معمای گوز :

بحث فجیع گوز که به میون میاد یاد کلی خاطرات فجیع می افتم مخصوصن گوزنامه خواهر زیتون ! معمولن این قضیه سر دراز داره و توی هر خونه ای کلی ماجرا برای خودش به همراه میاره . تو خونه ما هم این ماجرا از اینجا شروع شد که :

" اون اولا که این آرتین اومده بود اینجا و هنوز روش تو روی ما باز نشده بود , هر از گاهی به بهانه هوا خوری یا سر زدن به در و دیوار و جن و پری ... میرفت از خونه بیرون و یه چرخی بیرون میزد و برمیگشت خونه ! جالب این بود که این هوا خوری هاش 2 – 3 دقیقه ای بود و وقت و بی وقت و شدیدن مشکوک و تا مرز مشکوک شدن به اعتیاد هم پیش رفت !! یا اینکه وقتی توالت میرفت مدام صدای باز شدن آب با آخرین فشار و سیفون کشیدن های پی در پی و جابجا شدن اشیاء داخل مستراح مثل سطح و برس توالت شور و ... به گوش میرسید انگار که داره توی حوزه مستراح با یه نفر کشتی میگیره ! خلاصه یکبار ما مُچش رو در حال گوزیدن گرفتیم و گفتیم بابا خجالت نداره و طبیعیه و باد شکمه و منم میگوزم و ننه ت هم میگوزه و همه میگوزن و ... همین شد بلای جون ما ! ای زبونم لال میشد و بهش اعتماد به نفس برای گوزیدن نمیدادم ! چون آقا از اون موقع به بعد خجالتش از ما ریخت و دیگه به عناوین مختلف شروع کرد جلوی ما گوزیدن و کم مونده بود که فقط برینه "

خلاصه کلی روی جهاز هاضمه ش کار کردیم تا کمی از فشار گازهاش کم شد و نرمال شد ! البته خوبه بدونین علت اصلی نفخ فقط اعصابه و هیچ ربطی به غذا نداره چون وقتی آزمایش کردن متوجه شدن که گوزوترین آدمها رو وقتی از نظر ذهنی و فکری آروم میکنن , حتا یک خروار تُرُب و لوبیا و سیر هم بریزن تو حلقشون , یک مولکول گاز هم تشکیل نمیشه !!!! از موضوع پرت نشیم :
قبلن گفته بودم این آرتین فامیل های عجیب و غریبی داره که نیمی از فامیل هاشون متواری و مفقود الاثر هستن و اصلن جا و مکانی ندارن و دست کمی از کولی ها و خانه به دوش ها ندارن . هر از گاهی سر و کله شون پیدا میشه و مدتی هستن و بعد هم به حق جن و بسم الله غیب میشن و مثل امام تایمری میرن غیبت صغرا خانم !!!!! جالب اینه که هنوز خودشون هم آمار دقیقی از خودی هاشون رو ندارن . هر از گاهی یه شخصیت جدید پیدا میشه و تازه میفهمن این فلانی بوده .
دیشب ساعت 11 شب بود و داشتم جدول حل میکردم و سی دی چهارفصل ویوالدی رو گذاشته بودم و آرتین هم داشت فیلم میدید و یه خروار ذرت بو داده جلوش گذاشته بود و در حال خودکشی بود که زنگ زدن ! معمولن وقتی زنگ خونه ما به صدا در میاد خبر از یک اتفاق ناهنجار داره ! چون هیچ کس بدون تلفن زدن نمیاد خونه ما و اگر هم بیاد درو روش باز نمیکنم , خلاص !!!!
- برو ببین کیه ؟ شاید سوپور باشه ماهیانه میخواد ؟
بیخیال ! ما که کسی رو نداریم !
- پاشو برو شاید یه جا آتیش گرفته باشه !
وِلِلِش !!!! جدولتو حل کن !
دمپاییمو از پام در آوردم و با تمام قدرت پرت کردم تو سرش !!!! شق !! خورد وسط ملاجش ! گفتم مرد ... روشو برگردوند و گفت : چرا میزنی ؟ خب درست بگو برو ببین کیه !!!
- پدر سگ ! زبونم موکت شد از بس گفتم ! زبون آدم که حالیت نیست ! حالا دمپاییمو بنداز اینور .
اگه بدم میزنی !
- نمیزنم ! بخوام بزنم با اون یکی میزنم !!! برو ببین کیه زنگ سوخت !!!!!
بالاخره بلند شد و رفت . دو دقیقه بعد اومد و گفت : مهمون داریم .
- مهمون ؟ کدوم مهمون ؟
چیزه .. یکی از فامیلای ما ست دیگه !
- فامیل تو ؟ اینجا چیکار میکنه ؟
اومده سر بزنه دیگه ... حالا آروم باش زشته . آبروم میره ها !
- ای به جهنم . ساعت 11 شب کسی که میاد برای سر زدن قصدش چتر بازی و اطراق کردنه . درو باز نمیکنی ها !!!
دیر گفتی .. باز کردم ...

فامیلی که میگفت شباهت عجیبی به این آشغال جمع کن های دوره گرد داشت که دوره می افتن توی خیابونهای شهر و کیسه های زباله رو میجورن و آشغال جمع میکنن . داد میزد طرف از ناف ده بلند شده اومده اینجا . چهار زانو نشسته بود روی مبل !!!! کت چهارخونه و شلوار سرمه ای راه راه و جوراب های نایلون راه راه قهوه ای و پوست سیاه و آفتاب سوخته و بوی گند عرقش هم که پر شده بود توی خونه و تا ته دماغ آدمو میسوزوند . مثل اگزوز کامیون هم سیگار دود میکرد و در کمتر از نیم ساعت جا سیگاری پر شده بود و بازم رضایت نمیداد و خوب شد پاکت سیگارش تموم شد . حالا کاش سیگار میکشید , توتونش چیزی تو مایه های پهن بود و بوی طویله میداد و نفس تنگی گرفته بودم !!!!! یه چند دقیقه ای تحمل کردم و بعد رفتم آشپزخونه یه لیوان شربت بیارم . آرتین اومد دنبالم و گفت این شام نخورده یه هفشده تایی تخم مرغ براش بنداز !!!!!
- چند تا تخم مرغ ؟؟؟؟
ده دوازده تایی بنداز دیگه !
- آها بازم تیریپ جبران کمبود ویتامین ؟؟
یه قالب کره انداختم توی ماهیتابه و ده تا هم تخم مرغ شکوندم توش و یه نیمروی فجیع درست کردم و بردیم براش !!! از مبل اومد پایین و نشست زمین . یه چند دقیقه ای مکث کرد و بعد به آرتین گفت پیاز ندارین ؟ رفتم یه پیاز پوست کندم و براش آوردم ! زل زد به پیازها و دوباره گفت : پیاز ندارین ؟ آرتین رفت و یه پیاز اندازه سر رهبر با پوست آورد و داد دستش ! نیشش باز شد و پیاز رو گذشت زمین و با مشت کوبید روش و مشغول خوردن شد !!!! کفرم داشت در می اومد از این دهاتی بازیهاش !!!!
خلاصه تا موقع خواب ده لیتر هم مازوت " چایی خالص و غلیظ " خورد و بعد قرار شد بریم بخوابیم . هر کی یه استکان از این چایی غلیظ رو میخورد تا صبح خوابش نمیبرد و نمیدونم این چطوری میخواست با این حجم عظیم تئین بخوابه !!!!!!!! رفتیم بالا و بردمش اتاق مهمون ! آرتین گفت این عادت نداره رو تخت بخوابه و یه بالش و 2 تا لاحاف بده بهش رو زمین بخوابه !
- زمین که سفته ! بعد هم تو این گرما کی با لاحاف میخوابه اونم دو تا ؟ مگه خر تب کرده ؟
اینا عادت دارن اصلن لاحاف نباشه خوابشون نمیبره !!!!
داشتم کم کم شاخ در میاوردم ! موجود فجیعی بود .. یه بالش بهش دادیم و هر چی اصرار که بیا دشک بنداز زیرت , قبول نکرد و گفت کمرم درد میگیره (!) . شلوارشو در آورد و زیرش هم یه پیژآمای راه راه گل و گشاد بود درست مثل اینکه توش شیش مرد ریده باشه !!! دراز کشید و 2 تا لاحاف رو هم کشید رو سرش و خوابید !!! داشتم دیوونه میشدم ! همینطوری با کولر داشتم از گرما عرق میریختم اونوقت این مرتیکه نفهم رفته بود زیر 2 تا لاحاف پشمی و سرشم کرده بود اون زیر ...
اومدیم بیرون و رفتیم تو اتاق خودمون .
تازه داشت چشمام گرم میشد که صدای گوز فجیعی به گوشم رسید ! میدونستم کار کاره آرتینه ! گفتم طبق اصول تفاهم , اول تحمل کنم و واکنش نشون ندم ! چند دقیقه ای خبری نشد و داشتم دوباره به خواب میرفتم که دوباره ... زاررررت !!!! دمپاییمو از کنار تخت برداشتم و محکم کوبیدم تو سر آرتین !!!!
- چرا میزنی ؟؟؟؟ مگه چیکار کردیم ؟؟؟؟
خاک تو سرت ! چرا میگوزی ؟
- به خدا من نبودم ! خیالاتی شدی ! اینا بیا بو کن ..
گمشو ! کثافت ! پس کی بود ؟
- گفتم که خیالاتی شدی بگیر بخواب ...
دوباره دراز کشیدم ! ولی مطمئن بودم یکی به شکل فجیعی گوزید !!!! تا نیم ساعتی خبری نشد و منم خوابم برد ! طبق معمول تو باغ بهشت داشتم با حوری ها و غلمان ها و پیغمبر و امام ها لخت و عور مثل پریای داریوش گرگم به هوا بازی میکردیم که حس کردم یه چیزی از آسمون پرت شد روم و از باغ بهشت پرت شدم پایین و بیدار شدم !!!!! مرتیکه بود که پریده بود تو بغلم و مثل بید میلرزید از ترس !
- پدر سگ این چه طرز اومده ؟ چی شده ؟؟؟
یکی اونجاست میخواد منو بخوره !!!!
- کجا ؟ کی ؟
نمیدونم که ! اونجاست هی صدا میکنه !
خواستم آرتین رو بلند کنم ولی مطمئن بودم وقتی خواب میره نمیتونی با چیزی کمتر از آجر بیدارش کنی و وقتی هم بیدار بشه فایده ای نداره چون تا یکی دو ساعتی زمان و مکان رو گم میکنه و مثل منگول ها هاج و واجه ! از کشوی پا تختیم چاقوی شکارم رو برداشتم و رفتم ببینم چی این جانور رو اینقدر ترسونده ! تو اتاقش رو گشتم و رفتم پایین و همه جای خونه رو حتا توالت و حموم رو دیدم و هیچ کسی نبود و همه درها قفل و پنجره ها بسته بودن ! اومدم بالا و به مرتیکه گفتم :
- هیچی نبود ! خواب بد دیدی برو بخواب ...
خوابوندمش و اومدم درو ببندم که یهو یه صدای انفجار از اتاق مهمون بلند شد طوریکه از ترسم جیغ کشیدم ! در ادامه چند صدای دیگه هم بلند شد و خلاصه راز این صداها کشف شد ! پاورچین رفتم دم اتاقش و آروم درو باز کردم ببینم حالا واقعن میگوزه یا بمب منفجر میکنه ؟ چشمتون روز بد نبینه , لای درو که باز کردم یه بوی گندی خورد تو دماغم که کم مونده بود بیهوش و شیمیایی بشم !!!!! وحشتناکترین بویی که تصور کنین . گاز خردل ؟ تخم مرغ گندیده ؟ متان ؟ انیدریک کربنیک ؟ هر چی بود که کشنده بود ... درو بستم و رفتم دم پنجره و چند تا نفس عمیق کشیدم تا نفسم باز شد . بعد هم برگشتم و رفتم سر جام و خوابیدم ! هر کسی 10 تا تخم مرغ رو با اون پیاز ضربه فنی میکرد سیانور میرید , گاز خردل پیشکش !!!! من که خودمو آماده کرده بودم که صبح لش این بدبخت رو میاریم بیرون و مُرده از اون گازهای سمی . صبح وقتی بیدار شدم به آرتین گفتم زنگ بزن به پزشکی قانونی و کلانتری !
- چرا کی مرده ؟
فامیلت فکر میکنم چند ساعتی باشه که مرده باشه !
- چرا ؟ کشتیش آخر ؟
نه دیوونه ! خودکشی کرده فکر میکنم ! از بس که بوی گند راه انداخته فکر میکنم خفه شده باشه !
- آها .. نه اینا خانوادگی همینطوری هستن . عادت داره ...
راست هم میگفت . وقتی رفتیم پایین دیدیم سر و مر گنده نشسته داره تلویزیون میبینه و انگار نه انگار ... صبحانه ش رو که دادیم , رفت .. اینطور که معلومه هم رفت غیبت صغرا !!!!!

اینجاست که باید گفت : خداوندا چه آفریدی ؟ ررررررریدی !!!!!!



........................................................................................

Thursday, June 21, 2007

بحث شیرین واژگان زیر شکمی :

آقا به پیر به پیغمبر فلان شده قسم که شما مردها آدم بشو نیستین و ما زنها رو هم دارین از راه به در میکنین ! نمیدونم تا حالا متوجه شدین که هر چی فحش خوار – مادره , از اندام تناسلی زنها سرچشمه میگیره ؟ مردها در همه چیز ادعای قدر قدرتی میکنن ولی توی فحش دادن که میشه , فقط از فلان و بیصار زنها مایه میذارن و چنان هم واژه های غلیظی بکار میبرن که بیا و ببین !!! مو به تن آدم سیخ میشه . زنها و دخترها هم این روزها جا پای مردها گذاشتن و تکه کلامشون شده این کلمات !!!! نمونه بارز افرادی که این لغات رو پراکنده میکنن , راننده های تاکسی و مسافر کُش های محترم هستن که سلام و احوالپرسیشون فحش خوار – مادره ! شوخیهاشون دست زدن به نواحی تناسلی همدیگه ست و .... آدم شرمش بیاد باقیشو بگه ! تو این بین بعضی مردها هستن که اصلن این واژه ک .. از دهنشون نمی افته و هر چیز و هر اموری از زندگی رو به این عضو مادر مرده بی ناموس که سرش جانها رفته (!) میچسبونن و اول و آخر هر چیزی یه ک .. هم میارن و کلی هم احساس باحالی میکنن و ذوق مرگ میشن :

- چند روز پیش سوار ماشین های خطی شده بودم از ونک به تجریش . نزدیک ظفر بودیم که یهو یه ماشین از یه کوچه فرعی پیچید جلوی ماشین ما و راننده سرشو از پنجره برد بیرون و آی فحش هایی به راننده ماشینی که جلوش پیچیده بود میداد که از شرم شرشر عرق میریختم ! بدبختی این بود که تنها مسافر زن ماشین من بدبخت بودم و باقی همه مرد و مشخصه که تنها کسی که صاحب این اندام مشعشع هم بود باز هم من بودم که راننده گرامی هم ازش سنگ تموم گذاشته بود از عقب و جلو و پایین و بالای ما چنان مایه گذاشه بود که بیا و ببین ! البته قضیه به همین جا ختم نشد ! راننده مخاطب که بهش بر خورده بود , تا ترمز کرد , راننده ما هم سریع زد کنار و قداره " قفل فرمون " رو از زیر صندلیش بیرون کشید و افتاد تو جون طرف و در کمتر از چند دقیقه بکش بکشی شد بیا و ببین ! فوری از ماشین پریدم پایین و فرار کردم !!!!!!

- برای دفتر نمایندگی تهران , 3 نفر مرد میخواستیم استخدام کنیم . حسابدار و مسئول کامپیوتر و آبدارچی . آگهی دادیم و هنوز جوهر روزنامه خشک نشده , صف بیکاران و جوانان زیر آفتاب قطار شد توی شرکت ! طوریکه وقت سر خاروندن باقی نمونده بود برامون و صدای سایر طبقات ساختمون اداری هم در اومده بود که اینجا چه خبره ! آخر مجبور شدم خودم وارد عمل بشم و رفتم توی راهرو و 10 نفر رو که قیافه آدمیزاد داشتن رو انتخاب کردم و باقی رو مرخص !!!! بعد هم نشستیم با اینها مصاحبه . خلاصه 3 نفرشون انتخاب شدن و باقی رو رد کردیم . هفته بعدش , تمام خانمهای کارمند اومدن سراغم و گفتن اگه آقای فلانی رو از کار اخراج نکنین ما هممون استعفا میدیم و یا جای ما اینجاست یا جای اون !!!!! حالا طرف مسئول کامپیوتر بود و یه مشت کارمند مشنگ داشتیم که روزی نمیشد که حداقل 20 تا کامپیوتر رو خراب نکنن و اگه اخراجش میکردم تا چند روز کارمون میخوابید ! سوال کردم جریان چیه و چشمتون روز بد نبینه !!!!! خانم ها میگفتن این آقا یه تکه کلام خاصی داره و هر حرفی میزنه تهش هم میگه کُ .. خل !!!!!! کافی بود کامپیوتر خراب بشه و میگفت این کامپیوتر بازم ک .. خل شد ! برنامه بازم ... و ... ! خلاصه اینقدر از این عضو شریفه مایه گذاشته بود جلوی خانمها که آخر آب روغن قاطی کردن و ... ! صداش کردم و بعد از کلی حاشیه رفتن و آسمون ریسمون بافتن " آخه در مقام یه زن چطوری به یه مرد بگی اینقدر کُ .. کُ .. نگو پدر سگ " یه جوری حالیش کردم و بهش گفتم : عزیز دل بابات ! این لغت زشته ! اقلن میگی , جلوی خانمها نگو !
- پس چی بگم ؟
چی بگی ؟ ... خب ... آها ! بگو چیز خل , همه منظورتو درک میکنن !!!!!
- چشم خانم ! از این به بعد درستش میکنیم .
رفت . چشمتون روز بد نبینه ! عصری جلسه داشتیم و اینم داشت از نقطه ضعف دستگاهها و پیشنهاداتش برای ارتقا سیستم ها میگفت و یهو وسط حرفاش برگشت گفت : این کامپیوترهای کُ .. چیزتون هم شورشو در آوردن و باید عوض بشن !!!!!

و اما آخرین مطلب ! واژگان غریبه عجیبی که با این عضو بی ناموس اختراع میکنن ! لابد این واژگان رو شنیدین : ک .. میخ ! ک .. موتور ! ک .. مغز ! ک ... مشنگ و شاهکارشون : ک .. پدر !!!!!!! خداوند خفه کنه این ملت شریف ایران رو که از بیکاری نمیدونن چیکار کنن ! چند وقت پیش یه آقایی داشت سخنرانی میکرد توی یه جلسه خصوصی که یک عالمه خانم هم توی جمع بودن در مورد این واژه ک .. پدر و میگفت : این لغت چند ویژگی بارز دارد :
- جنبه طنز آن قوی است و به هر کسی این فحش را بدهید خودش هم میخندد . حالا اگر بجای ک .. پدر میگفتید : ک .. مادر , احتمالن به 4 قسمت مساوی تقسیم شده بودید و طرف می افتاد دنبالتان !
- این لغت ارضا کننده است و انسان دلش خنک میشود که یک فحش ناموسی به طرف داده است که معنی ندارد ولی ... آره !
- نکته آخر هم رعایت ادب در این فحش است و بجای واژه بابا از واژه پدر استفاده شده است !
..
..
حالا بازم بگین زن سالاری و مرد سالاری و ... !



........................................................................................

Wednesday, June 20, 2007

حکایت زلزله و حوری های بهشتی :

دیروز تهران دوباره زلزله اومد . البته من اصلن حسش نکردم و بعدن (!) فهمیدم که زلزله اومده و کمی ترسیدم و یاد زلزله شدید 3 سال پیش افتادم . اولین تجربه زلزله بود تو عمرم . توی حموم لخت و عور مثل پریای داریوش بودم که زلزله اومد و همون ریختی پریدم بیرون ... ! تو عمرم هرگز اینطور نترسیده بودم ! انگار یکی با لگد از وان پرتم کرد ! دفعات قبل همیشه خواب بودم که زلزله می اومد و چیزی نمیفهمیدم ! صبحش بیدار میشدم و میفهمیدم چه اتفاقی افتاده !!!! از شنیدن خبرش کمی ترسیدم ولی گذشته بود دیگه ...

صبح که بیدار شدم و صبحانه خوردم , طبق معمول رفتم لباس پوشیدم و زدم از خونه بیرون و رفتم پارک کمی قدم بزنم تا قبل از اینکه مرتیکه و آرتین بیدار بشن و برگشتنی هم یه دونه سنگک بخرم برای صبحانه این دو تا مفت خور !!!!! کوچه و خیابون خیلی خلوت بود و تعجب کردم ! انگار که طاعون اومده باشه . برگشتم خونه و دیدم آرتین هم هنوز خوابه ! ساعت 9 بود و آقا هنوز تو رختخواب ! خواستم تکونش بدم که یادم افتاد با این چیزها بیدار بشو نیست . رفتم یه لیوان آب پر کردم و خالی کردم رو سرش ! مثل موشک پرید هوا و هاج و واج مثل مونگول ها زل زد بهم !!
- پدر سگ لنگ ظهر شد ! خوابیدی چرا ؟ بلند شو برو سر کار !!!!!
سر کار چیه ؟ تعطیل رسمیه امروز !!
- راست میگی ؟؟؟ باز دیگه چرا ؟
بی رحم .. فاطمیه ست ! بذار بخوابیم آخه ...
- همینه میگم طاعون اومده تو شهر . باشه بخواب .
دیگه خوابم پرید ! یک سطل آب ریختی رو سرم .
- پس برو باغ رو جارو بزن ...
آخ آخ نه انگار دوباره خوابم گرفت !!!!!!!

مردها همینن ! وقتی که حرف کار میاد یهو بواسیر میگیرن ! بیضه هاشون ورم میکنه ! دیسک کمر و آپاندیس و ... ! وقتی خطر کار کردن رفع میشه همچین سالم میشن که بیا و ببین ! عجبا که همیشه هم روزهای تعطیل به این عوارض دچار میشن !!!!! تا عصر اتفاق خاصی نیافتاد . آفتاب که رفت رفتم پمپ آب رو گذاشتم توی جوب آب و روشنش کردم و مشغول آب دادن باغ شدم . چند تا از همسایه ها هم بیرون بودن و اونها هم داشتن باغچه های بیرون رو آب میدادن یا پمپ ها رو کار می انداختن . درست همین موقع زهرا خانم و شوهرش پریدن از خونه بیرون . تا چشمون به من افتاد بدون سلام و احوال پرسی گفتن :
- چرا اینجایین ؟
پس کجا باشم ؟ برم مقعد امام ؟؟؟
- زلزله اومده . برین از خونه بیرون ...
زلزله ؟ باز شما دوتا خواب نما شدین ؟؟؟
چند تا از همسایه ها هم که صداشون رو شنیدن اومدن طرف ما و خلاصه بحث داغی در گرفت . رفتم مشغول آب دادن خر زهره های دم در شدم و خودمو از این بحث احمقانه بیرون کشیدم ! کم کم دورشون خلوت شد و دوباره تنها موندن . شوهرش برگشت گفت : خوب شد زلزله شدید نبود وگرنه میمردیم و از این دنیا قیضی نمی بردیم !!!!!
- اتفاقن خیلی بد شد که شدید نبود و نمردین !
بلا به دور .. آخر چرا ؟
- چرا نداره ؟ مگه پیغمبر نگفته همه قیض جهان اون دنیاست ؟
چرا فرموده اند ! خب این چه ربطی دارد ؟
- ربطش اینه که اگه شما به سلامتی به لقا الله پرتاب میشدین , اون دنیا یک به ده حوری نصیبتون میشد و کلی فیض میبردین . و اگه هم ان شاء الله این همسرتون به لقا الله پرتاب میشدن , یک لشکر قلمان به پاس مادر بودن و محجبه بودن و از همجنس های زهرا بودن , دنبالشون می افتادن ! حالا این همه فیض رو آدم عاقل ول میکنه مثل اختاپوس میچسبه به این دنیا ؟؟؟؟؟؟

قیافه جفتشون دیدنی بود ! با تبر نصفشون میکردی یه قطره خون ازشون در نمی اومد . مرده که مثل کون بوزینه صورتش سرخ شده بود و زنه هم اینقدر گوشه لبشو گاز گرفته بود که لبش خون افتاده بود !!! از عصبانیت بدون خداحافظی رفتن . همسایه روبرویی که یه سرهنگ بازنشسته و از اون شاه پرستهای تیره , اومد و گفت : خانم میبینم که گل کاشتین و شر این اوباش رو کم کردین ؟
- اینا آدم نمیشن که ! من نمیدونم از کدوم خرابه ای اومدن تو این محل ! حالا خوبه اجاره نشینن و ملک رو نخریدن وگرنه با بیل هم نمیشد بیرونشون کرد !
حالا چطور شد رفتن ؟
جریان رو که براش گفتم یکساعت فقط میخندید !!!!!
..
..
باور کنین تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ! مذهبی ها و مسلمون جماعت همه از دم پدر سوخته و کلاش و دروغگو هستن . اینها اعتقاد دارن با مردن و مرگ به چیزهای خوبی میرسی و مرگ رو یک امتیاز میدونن و عاشق نوشیدن شربت و شهادت و تنقیه کردن شیاف ولایت هستن ! حرف مرگ که میاد همچنین سینه سپر میکنن که میگی عجب شجاعتی دارن و چقدر با خدا هستن ولی وای به وقتی که مرگ واقعن میاد سراغشون و میفهمن که ترتیبشون داده ست !!!!!! همه چی یادشون میره و مغزشون میگوزه ! همچین چهار چنگولی میچسبن به این دنیا که بیا و ببین ! باور کنین من آخوند دیدم که میرفته رو منبر برای مردم داد سخن میداده و اینقدر از مرگ تعریف میکرده که همه پا منبری ها تصمیم میگرفتن دسته جمعی خودکشی کنن تا زودتر به لقا الله پرتاب بشن و به وصال معشوق (!) برسن . ولی همین آدم وقتی خودش میخواست سوار هواپیما بشه , خودشو خیس میکرد که شصتاد بار آیت الکرسی میخوند طوریکه دهنش کف میکرد ! که چی ؟ مبادا هواپیما سقوط کنه و خیر سرش میت و افقی بشه ! بگو آخه پدر سگ ! ای تو روحت ... تو مگه همونی نبودی که مردم رو تشویق به مرگ میکردی و هزار و یک معجزه از خشتک خودت و اسلام در مورد مرگ و اون دنیا و آخرت و معاد و قیامت در میآوردی و هوا میکردی ؟ حالا چطور شد خودت مثل سگ از مردن میترسی ؟؟؟؟؟ همشون همین هستن ! جز این بود آدم تعجب میکرد . زمان جنگ ایران و عراق هم همینها بودن که مغز جوونها رو میشستن و هلشون میدادن روی مین و خودشون عقب می ایستادن و بعد که با اجساد جوونها معبر مین باز میشد از روی اجساد تکه شده رد میشدن و میرفتن اونطرف و جنگ رو به اسم خودشون تموم میکردن ! اصلن چرا راه دور ؟ همین احمدی نژاد ! این که اینقدر از هاله های امام تایمری و نترسیدن از مرگ و پاک کردن اسرائیل با مداد پاک کن از روی نقشه جهان دم میزنه , چرا دور خودش یه خروار محافظ و بادیگارد جمع کرده و وجودشو نداره آزادانه بین مردم ظاهر بشه ؟ مگه رئیس جمهور مردمی نیست ؟؟؟؟ اینه ! جوون های مجرد و ناکام هم اصلن نگران نباشن . اگه مردین بدونین طبق گفته پیغمبر اسلام در اون دنیا اینقدر حوری هست که میگین کاش زودتر می مردیم . فقط من یه سوال دارم و اونم اینه که آخه اونجا بهشته یا فاحشه خونه ؟؟؟؟ والا ...



........................................................................................

Tuesday, June 19, 2007

از هر دری سخنی :

بدون مقدمه بریم ببینیم دنیا دست کیه :

- تفسیری جالب و در خور تعمق در مورد روسپی گری شرعی یا همون ازدواج موقت : http://ipakchi.net/blog/?p=130

- با نگاه به این تصویر تصور میکنین دستهای یک رمال یا فالگیر رو مشاهده میکنید ! اما اشتباه نکنین . اینها دستهای همسر دانیل اورتگا هستن !!! http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2007/06/269437_orig.jpg

- مطلبی بسیار جالب در مورد تراول چک در ایران ! حتمن بخونید :
http://www.ketabkhar.blogfa.com/post-124.aspx

- این تصاویر مربوط به 20 خرداد ماه 1386 هستن ! میدونین چند سال از زلزله بم گذشته ؟ درسته .. و بم همچنان ویرانه ای بیش نیست :
http://babak.akkasee.com/archives/1386,03,20,23,42,35/#comments
پس صدقه بدین ... چون اینبار نه مردم , که مسئولان دولت محتاج پول شما ملت هستن و صندوق های گدایی شون رو در گوشه و کنار شهر کاشتن تا از مشتی مردمجاهل خرافاتی ارتزاق کنن :
http://roshanpix.com/pics/sadaghe.jpg

- نامه معروف 57 اقتصاد دان به محمود مشنگ ! http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=500407

- تصویری بسیار زیبا از شهر پاریس :
http://photo.sezone.ru/photos/04-2007/9361304124303_218.jpg

- هلاکت مرجع مغضوب نظام , آیت الله قمی :
http://www.radiozamaneh.org/special/2007/06/post_242.html

- تحلیلی بسیار خوندنی و جالب از شکافی عمیق در بین اصولگرایان و اصلاح طلبان .
http://www.alef.ir/content/view/10675

- ناگفته هایی از مذاکرات ایران و آمریکا :
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8603200148

- شخص محوری انقلابی :
http://www.webnegasht.net/2007/06/post_1.php

- گند مسعود ده نمکی هم داره بالا میاد ! اغتشاش در جلسه فیلم اخراجی ها :
http://adlcity.blogfa.com/post-15.aspx

- آیت الله بروجردی به مرگ محکوم شد ! دلایل این محکومیت از نظر قانون اسلامی بسیار جالبه ! چون طبق این قوانین 99% از مردم ایران رو باید محکوم به مرگ کرد چون همگی این نظرات رو دارن و فقط مثل بروجردی بیضه ای درشت لای پاشون وجود نداره برای ابراز بیان آشکار :
http://www.autnews.net/archives/1386,03,0003956

- فامیل سالاری , رسمی که در دولت احمدی نژاد علنی شد !!! دولتی که اعلام میکرد دست تمام تشکلات خانوادگی رو قطع میکنه , خودش سر دسته شده : http://www.aftabnews.ir/vdcfxxdw6yd0v.html

- ترانه ای ممنوعه از زنده یاد فریدون فروغی . یار دبستانی من , دانلود کنید با حجم 3 مگابایت :
http://www.4shared.com/file/17482694/8b3d7edb/YARE_DABESTANI.html

- وبلاگ جالبی در مورد خوئین : http://khuein.blogfa.com

- مطالبی ممنوعه و کفر آمیز از آیت الله مطهری ! حتمن بخونین :
http://khakriz.mihanblog.com/Post-34.aspx

- اگه اعصاب ضعیفی دارین نگاه نکنین ! فیلم واضحی از سنگسار یک دختر 17 عراقی :
http://video.google.de/videoplay?docid=6653908318851966737

- نقش ریش در ثبت نام کودکان در مدارس ! واقعن جالبه :
http://www.persianblog.com/posts/?weblog=aftabepaeez.persianblog.com&postid=6838293

- پس لرزه های آزمایشهای ژنتیکی !!! محصولی که میتونه در آینده نسل بشر رو تهدید کنه ! به مغازه اسباب بازی فروشی برین و یک بسته حاوی موجودی عجیب و انسان نما بخرین . بند نافش رو بکشین و تمام ! این موجود زنده میشه . پوست و گوشت و خون و استخون و حتا عاطفه داره و غذا میخوره و فقط کسی رو که بند نافش رو باز کرده عاشقانه دوست داره . عمرش یک تا 3 سال هست . در چنین شرایطی ما هم با پای چپ میریم مستراح مبادا بریم جهنم :
http://www.genpets.com/meet.php

- سلمان رشدی ملقب به شوالیه شد :
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8603260065

- اولین زایمان بوسیله هیپنوتیزم :
http://isna.ir/Main/PicView.aspx?Pic=Pic-942688-6&Lang=P

- یک عکس اشتها آور :)
http://i7.tinypic.com/4konntx.jpg

- ای کشته کرا کشتی تا کشته شدی زار ! جریان جالب ضرب و شتم ازاذل و اوباش بسیجی توسط نیروی انتظامی در مقابل سفارت انگستان ! این ضرب و شتم چنان شدید بوده که نیروی بسیج هم معترض شده :
http://www.motalebe.ir/index.php?action=show_news&news_id=2909

- وقتی طرفین زیر آب هم رو میزنن ! طالبان اعلام کرد انفجارات سامرا کار ایران بوده :
http://www.asriran.com/view.php?id=19561

- دانشجویان ایرانی کتاب مستهجن ریشه های انقلاب اسلامی رو میشناسن ! نویسنده این کتاب تحلیلی بسیار جالب کرده که خوندنش واقعن عجیبه :
http://casaa.blogfa.com/post-16.aspx

- قبل از باز کردن این لینک برین دستشویی و یه دل سیر شاش کنین چون از خنده عوارض بدی نسیبتون میشه : http://takshare.net/out.php?i=349_Namhaye.gif

- از روشنفکری تا زمامداری ! احتمالن این مطلب شریعتی رو آقایان نخوندن وگرنه محبوبیتش رو از دست میداد و چهره ننگینی میشد : http://www.ham-mihan.org/Released/86-03-27/370.htm#3170

- انگار بد جوری اختلافات بالا گرفته ! شاهرودی هم موظف شد سیاهه اموالش رو تقدیم دولت احمدی نژاد کنه : http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=503500

- منتظران حضرت خاتمی : http://hasanpix.com/data/media/54/HS2002c54i399.jpg

- همون که همیشه میگم : اسطبل ولایت فقیه :
http://www.isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-943442&Lang=P

- حجت الاسلام قرائتی معروف که 20 ساله در تلویزیون شو مذهبی داره این روزها هوس کتک خوردن و هتل اوین به سرش زده ! 15 سال قبل هم به همین علت هم خودش و هم پسرش رو عده ای (!) در خیابان به باد کتک گرفتن . بخونین و از خنده ریسه برین :
http://www.alef.ir/content/view/10908

- ترکمون فجیع فدراسیون فوتبال ایران !!!! جام مسابقات آسیایی گم شده :
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=504085

- تا 4 ساعت قبل 15 زلزله خفیف ایران رو لرزونده ! خیلی ها اعتقاد دارن این زلزله ها به نفع کسل تهران بود و انرژی زیادی ازش تخلیه کرده ! الله اعلم :
http://irsc.ut.ac.ir/currentearthq.php?lang=fa
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8603280273

- دور جدید کودتای مثلث طلایی :
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=504086

- آموزش فیل هوا کردن در 3 سوت : http://www.golagha.ir/news/2007/Jun/18/2273.php



........................................................................................

Monday, June 18, 2007

روابط عمومی برق تهران :

از زمانی که دست چپ و راستمو شناختم تا حالا که چند دهه از اون زمانها میگذره , رفتن برق و خاموشی رو بیاد دارم و همچنان این احساس غم ناشی از تاریکی با منه . به حال کسانی غبطه میخورم که تو عمرشون نمیدونن که ممکنه برق هم قطع بشه ؟!؟ کسانیکه خارج از ایران و در کشورهای پیشرفته زندگی میکنن و گاه در کشورشون مصرف بیش از اندازه برق جایزه هم داره !!!! به هر حال ما ایرانی هستیم و ساکن ایران و دیدن این مسائل برامون چندان عجیب نیست ! یک زمان بهانه مسئولین برای رفتن برق ها جنگ به اصطلاح تحمیلی و دفاع نامقدسشون بود . یک زمان بهانه خرابی نیروگاه ها بود بخاطر جنگ ! یک زمان کمبود آب و نبود سد در کشور بود و حالا هم جمعیت زیاد و عدم تناسب جمعیت !!!! اما عجیبه که چرا خاموشی برق در بعضی نواحی شهر تهران جزو محالاته ؟ جوابش ساده ست ! خونه شخصیت های دولتی و کشوری در اون مناطق قرار گرفته !!!! در صورتیکه در بعضی مناطق قطعی روزانه برق جزو برنامه همیشگیه ! سوالم اینه که چرا وقتی کشور ما صادر کنده برق به دهها کشور همسایه ست , باید با چنین خاموشی های گسترده ای روبرو باشیم ؟ خوبه محض نمونه بدونین پایگاه ناتو در افغانستان از برق ایران سیراب میشه ! برق شهر هرات افغانستان رو هم ایران تامین میکنه و ... ! اگه اینقدر در داخل کشور کمبود برق داریم , پس صدور برق یعنی چه ؟ اینکه به بهانه ایجاد سد , تاریخ چند هزار ساله مون رو دفن میکنیم که مثلن رفاه برامون به ارمغان بیاره , در عمل هیچ چیزی عایدمون نشده و کاش باز مثل قبل بود و دلمون نمی سوخت :

بیش از یکماهه که هر هفته 3 تا 4 روز و هر بار بین 2 تا 4 ساعت برق قطع میشه ! دلیل این قطعی برق کاملن مشخصه ! فرسوده بودن تجهیزات برق مناطق تهران و بالا رفتن حجم مصرف به دلیل گرمای هوا دلیل اصلی این قطع شدن هاست که فشار بیش از اندازه باعث سوختن فیوزها و سیم ها و در نتیجه قطع برق میشه ! تعویض این قطعات هم حداقل 2 تا 4 ساعت زمان میبره و این زمان کافیه تا کل مواد غذایی یخچال و فریزر آب بشه و همشون خراب بشن . لوازم برقی مثل کولر و کامپیوتر و تلویزیون و لباسشویی و یخچال و فریزر و .. هم که دائم بهشون حال داده میشه !!!!! خودمون هم که از گرما بال بال میزنیم . بین این قطعی های برق هم چندین بار برق بصورت لحظه ای میره و میاد و به شدت به این لوازم آسیب میزنه . اگه خونه باشی میتونی دوشاخه رو از پریز بکشی ولی وقتی نباشی , بابای لوازم برقی در اومده !
پریشب وقتی داشتم با کامپیوتر کار میکردم برای چندمین بار برق رفت . کلی فحش نثارشون کردم و رفتم از کشوی میزم باطری لپ تاپ رو آوردم و زدم بهش ولی روشن نشد که نشد ! باز کردم و دیدم شارژش پره و اشکال انگار از جای دیگه ست . خلاصه برق که اومد مشخص شد که لپ تاپ نازنینم به لقا الله پرتاب شده !!!! فرداش زنگ زدم بیان درستش کنن . تعمیرکار میگفت حدود 400 هزار تومن خرج داره ! گفتم پس نو بخرم که بهتره و پشیمون شدم از تعمیرش . رفتم ماست و نون بخرم برای ناهار و موقع برگشن دیدم قبض برق رو انداختن . برداشتم و دیدم زیرش یه بخش اضافه شده که :
در صورت قطعی برق بوسیله SMS یا ایمیل یا شماره تلفن فلان ... به مرکز خبر بدین !
غش کردم از خنده ! آخه خیلی باحال بود که وقتی برق نیست چطور میخواهی کامپیوتر روشن کنی و باهاش ایمیل بدی به این احمق ها ؟ و شماره تلفن کذایی هم از اونم باحالتر . چون در این مواقع همیشه تلفن ها رو اشغال میکنن یا اصلن پاسخ نمیدن و تازگی هم نداره !!!! به هر حال اومدم خونه و گفتم بذار یه ایمیل آبدار حواله شون کنم اقلن دلم خنک بشه ! خلاصه طوماری نوشتم و فرستادم براشون و فقط تف و لعنت بود که توش نوشته بودم .

امروز صبح جوابش اومده بود که توش نوشته بود لطفن برگه تعمیر لوازم آسیب دیده تایید شده توسط تعمیرکار مربوطه را به مرکز برق منطقه ای آورده و خسارت دریافت نمایید !!!!! فوری زنگ زدم به همون تعمیرکاره و گفتم اگه تا ده دقیقه دیگه اینجا بیایی یه انعام خیلی خوب بهت میدم !!!!! گفت ده دقیقه نمیتونم و نیم ساعته میرسم . نیم ساعت بعد اینجا بود و داشت فاکتور 800 هزار تومنی برام مینوشت و مهر شرکت رو هم زد و برگه رو گرفتم و ده هزار تومن بهش دادم و فوری لباس پوشیدم و سوار ماشین شدم و رفتم اداره برق ! نزدیک 11 بود و هنوز به ساعت عبادت کذاییشون باقی مونده بود !!!!!! سراغ قسمت خسارت ها رو گرفتم و رفتم تو اتاق . پسر جوونی با ته ریش توی اتاق بود و گفت خانم وقت ناهاره و برو ساعت یک بیا ! گفتم از کی تا حالا ساعت یازده ناهار میخورن ؟؟؟ از رو رفت و نشست ببینه جریان چیه ! برگه رو دادم دستش و برق از سرش پرید ! گفت خانم این چیه آوردی . ما این همه خسارت نمیدیم !
- نمیدین ؟ بیجا میکنین نمیدین ! چشمتون کور اینقدر برق ها رو نبرین !
خانم به من چه برو به رئیس منطقه شکایت کن !
- شکایت کردم گفت فاکتور بگیر بیا خسارت بگیر !
آخه خسارت گفتن 50 تومن 100 تومن نه 800 هزار تومن !
- کامپیوتر من دو میلیون و نیم قیمتش بوده و تازه برین خدا رو شکر کنین پول پروژه هایی که توی اون بود و همه از بین رفت رو ازتون نمیخوام بگیرم که اونطوری باید اقلن 10 میلیون میدادین !!!!!!
خلاصه هی این گفت و من گفتم و آخر کار به رئیس بخش کشید و بعد هم رئیس منطقه ای و آخر اینقدر غر زدم و جیغ و داد کردم که زنگ زدن به شرکت کامپیوتری مربوطه و اونا که تایید کردن , قرار شد مبلغ رو بدن و یه رسید دادن بهم که برم وزارت نیرو و اونجا چک رو بگیرم !!!!
..
..
یه مو از خرس کندن هم غنیمته و نمیدونین چه صوابی داره از این حروم زاده ها دو زار کندن !!!! وقتی پول برق رو تصاعدی حساب میکنن و هر ماه هم گرونتر میکنن , باید هم جوابگوی این مسائل باشن !!! برای من اصلن مهم نبود پولش ولی همین که یه چیزی تونستم از اینها بکنم و حق خودمو بگیرم , خودش خیلی بود . در عوض یه کار دیگه هم کردم و وقتی برگشتم خونه زنگ تک تک همسایه ها رو زدم و جریان رو بهشون گفتم و یه لشکر شاکی درست کردم براشون چون خیلی هاشون لوازم هاشون آسیب دیده بود . البته تصمیم دیگه ای هم گرفتم . فردا میخوام برم چاپخونه و ده هزار برگ آگهی سفارش بدم و بدم توی تمام محله های نزدیکمون پخش کنن که هر کسی وسیله برقیش آسیب دیده بره اداره برق خسارت بگیره . چاپخونه هم طرف 4 دانگه و نزدیک کارخونه هست و 4 تا جواد هم بهشون نفری 5 تومن بدی اینها رو پخش کنن , برات 4 تا بالانس هم میزنن ! آخر سکیوریتی :) . یه بلایی سر اینها بیارم تا دیگه از خیر برق قطع کردن بگذرن !!!! در واقع این خود ما مردم هستیم که روی اینها رو زیاد کردیم ! اگه هر بار که برق ها به دلیل مشکلات فنی قطع میشه , مردم برن اداره برق و بهشون اعتراض کنن و هر روز تلفن بزنن و ایمیل و ... حساب کار دستشون میاد و ریشه ای و اصولی تجهیزات رو تعمیر میکنن نه اینکه تف بزنن و هر روز هر روز قطعی برق !!!!!! تو تمام امور مردم با هم متحد بشن و همبستگی داشته باشن , وضع این مملکت خیلی بهتر از اینها میشه ! مردم به بیخیالی میندازن و مسئولین هم به بیضه های مبارکشون و بودجه ای رو که دولت میده بهشون برای ترمیم , نوش جون میکنن و یه آب هم روش !!!!!! به این میگن مبارزه نه اینکه برین شعار بدین و بعد هم بگیرن ترتیبتون رو بدن ! بقول دکتر طلوعی که میگفت حتا میتونین در اعتراض به سیاست های دولت , یک دقیقه تمام چراغهای منازل رو خاموش کنین یا یک روز از موبایل استفاده نکنین . همین کارها میتونین بفهمین چه خسارت و ضرری به دولت وارد میکنه ؟؟؟؟ وقتی شیر گرون میشه فقط یک روز شیر نخرین ! مطمئن باشین نمیمیرین اما مسئولین میمیرن و میلیونها لیتر شیر وقتی رو دستشون باد کنه و بگنده , قیمتش رو نصف میکنن ! از مردم انگلیس هم کمتریم که وقتی قیمت شیر رو 2 پنس گرون میکنن مردم یک قطره شیر نمیخرن و کاری میکنن که 20 پنس ارزون میشه !!!!!!!!



........................................................................................

Sunday, June 17, 2007

جشن تولد ملکه و حواشی سوال برانگیز :

دیشب دعوت بودم به سفارت انگلیس برای جشنی که به مناسبت تولد ملکه گرفته بودن . ایرانی خیلی بود و جالب اینکه اتفاقن خیلی از مهمانان ایرانی , وابستگان حکومتی بودن و بیشتری ها از جناح اصلاح طلبان و اصول گرایانی که منشعب شده بودن از جناح احمدی نژآد ! " چشم احمدی نژآد روشن " بیشتر سفرای خارجی مقیم تهران هم دعوت بودن و همینطور عده زیادی مهمان خارجی ! اینکه جریان چطور گذشت و ... رو کاری ندارم و اجازه ندارم بگم ولی چند موضوع در حاشیه این دیدار اتفاق افتاده که جای بحث داره و خیلی خوبه بیشتر از اونی که به فکر گرونی بنزین و تخریب بتکده های عراق و مساله هسته و مسائل دیگه هستیم , کمی هم به فکر فرهنگ ایرانی خودمون باشیم که داره به وسیله مشتی اوباش از بین میره :

- اراذل و اوباش و مزدوران استخدام شده تکراری :
از ساعت 5 بعد از ظهر عده ای به ظاهر دانشجوی بسیجی که تمام مردم ایران از تخم و ترکه حروم و فاسد اونها با خبر هستن , دور محل سفارت انگلیس جمع شدن . به همون اندازه و بیشتر هم مامور انتظامی دور سفارت وظیفه محافظت از مهمانان و خود سفارت رو به عهده گرفتن طوریکه وقتی ما وارد شدیم وحشت کرده بودیم که این همه محافظ دور سفارت چیکار میکنه و مگه جنگ یا کودتا شده ؟ از اون بدتر توهین ها و رفتار چندش آور عده ای از همین افراد بود که به مهمانان با کلمات رکیک و زننده خوش آمد گویی میکردن انگار که ارث پدرشون رو طلب دارن که البته بعد از تذکر دبیر سفارت به نیروی انتظامی , تمام این اوباش رو از خیابون جمع کردن ! در چندین نوبت به داخل سفارت سنگ پرتاب شد و چند تا از اتومبیل ها آسیب دید . چند بار هم به سمت ساختمون یورش بردن تا مثلن جلوی ورود اتومبیل های سیاسی رو سد کنن و مهمانان رو متوهش و مشتی شعار مسخره داده شد و با مامورها هم درگیر شدن که در نهایت همه رو عقب زدن ولی به شکلی که خون از دماغ کسی ریخته نشه !!!!!!
عکس ها رو که امروز مرور میکردیم دیدم چهره خیلی از این افراد آشناست . فورن سراغ آرشیو رفتیم و عکس هایی از دوره های قبل یورش اوباش به سفارت گرفته شده بود رو بازبینی کردیم و نکته جالبی مشخص شد : در تمام تظاهرات و حمله هایی که به سفارت انگستان و سایر سفارتها مثل دانمارک و فرانسه صورت گرفته بود , رهبران و اعضای فعال و شاخص اوباش , حضور دائمی داشتن و در تمام این تظاهرات شرکت داشتن ! حتا با مقایسه جمعیت هم عده زیادی از دختران و مردان شرکت کننده بطور مشترک شناسایی شدن !!!! این مقایسه که به پیشنهاد خودم صورت گرفت یک نکته رو آشکار میکنه و اونم اینه که متاسفانه دولت اسلامی ایران عده ای از اراذل و اوباش رو استخدام (!) کرده و بهشون حقوق پرداخت میکنه تا برای موقعیت هایی خاص (!) برن تظاهرات کنن و اسم خودشون رو هم بذارن دانشجو و در واقع حرمت دانشجو رو به گند بکشن !!!!!!! در صورتیکه تمام مردم ایران میدونن دانشجوهای ایرانی نه این ریخت و ظاهر کثیف حزب الهی و یه تپه ریش و پشم و انگشتر و تسبیح و لباس و چادر سیاه رو دارن و نه مثل وحشی ها عربده میکشن و شعار میدن و فحش و توهین میکنن و نه شخصیت یک دانشجو اجازه میده چنین جاهلانه اعتراض خودشو نشون بده !!!!
نکته بسیار تاسف آور دیگه این بود که هر از گاهی در داخل سالن سفارت تلویزیون های مدار بسته این اوباش رو نشون میدادن و مهمانان با دیدن اونها یا سری به افسوس تکون میدادن یا میگفتن ایرانی ها چرا اینطور وحشی شدن ؟ خیلی دوست داشتم میشد عکس گرفت و قیافه مهمانان ایرانی رو نشونتون میدادم که چطور جلوی اینها خجالت میکشیدن از اینکه مشتی حیوون به نمایندگی از قشری تحصیل کرده دارن چنین وجهه مردم ایران رو زیر سوال میبرن !!!!!!!!

- خبرگزاری های مزدور :
دیشب تا پاسی از شب درگیر مشتی عکاس فضول چند خبرگزاری مزدور شناخته شده (!) بودیم تا بتونیم عکس های اونها رو حذف کنیم که بدون اجازه از تک تک مهمانان ایرانی عکس برداری کرده بودن و حتا یک نفر رو هم از قلم نیانداخته بودن ! با دخالت اطلاعات و حفاظت سفارت دوربین ها رو گرفتن و عکس هایی که صورت یا هویت اشخاص رو نشون میدادن تمامن حذف شدن . هر چند خود اطلاعات از خجالت همه در اومد , ولی اینکه بدون اجازه عکست رو بگیرن و فردا توی کل کشور پخش کنن , و در ادامه هم بهت لقب خائن به وطن و ... بزنن خیلی زور داره !!!!!

- شعارهای آبکی با تاریخ مصرف باطل شده :
شعارهای جالبی اینبار سر داده میشد ! شعارهایی که نمیدونم واقعن چه ربطی داشت به دولت ایران یا مثلن این موقعیت !! چند نمونه رو انتخاب کردم براتون مینویسم کمی بخندین :
_ پلوی انگلیسی را خراب خواهیم کرد !!!!!!
انگلیسی ها سیب زمینی خورن نه پلو خور و تازه تونستی بیا خراب کن ! فعلن که همینها دارن زیر پای شما رو خالی میکنن و شما بدبخت ها هنوز نمیدونین از کجا دارین میخورین !
_ وطن فروش خائن , خجالت خجالت !!!!!!
بهتره باز نگری جدی ای در فرهنگمون صورت بدیم تا بفهمیم وطن فروش چه کسانی هستن . کسانیکه بنام دین و الله و قرآن دارن مردم رو میکشن و ثروتهای کشور رو تاراج میکنن و حق مردم رو زیر پا میذارن ؟ یا کسانیکه فقط به یک مهمانی ساده دعوت شدن ؟!؟
_ وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد !!!!!!
گوز چه ربطی داره به شقیقه ؟ حکم جهاد خمینی هم قرار بود صادر بشه ولی ماسید و اینقدر طول کشید تا به لقا الله پرتاب شد .
_ روح خدا به خدا پیوست !!!!!
تصویر خمینی رو چند جا زده بودن و این عبارت مسخره رو زیرش نوشته بودن . این سوال برام پیش اومد که وقتی خمینی خودش خدا بوده و یا حالا بگیم روح خدا بوده , پس با این حساب باید نتیجه بگیریم زمانیکه خمینی زنده بود خدا مرده بود ؟!؟ و از همه جالبتر چطور میشه روح خدا به خدا بپیونده ؟؟؟؟؟ خودتون تونستین اینو تفسیر کنین :)

نتیجه گیری اخلاقی اینکه :

سوال من اینه که آیا در سفارت ایران در لندن یا سایر کشورها , اگه اعضای سفارت جشنی برگزار کنن به مناسبت به درک واصل شدن خمینی ملعون یا تولد امام تایمری یا ممد تازی متجاوز , و عده ای از ایرانیان مقیم انگلستان و یا مهمانان خارجی رو به سفارت دعوت کنن , آیا دولت انگلیس بلند میشه مشتی اوباش و اراذل رو بفرسته دور سفارت ایران تا چنین وحشیگری هایی انجام بدن برای اینکه با رژیم ایران مخالفه ؟؟؟؟؟ و آیا وقتی چنین حملاتی به سفارت انگلستان صورت میگیره آیا دولت بریتانیا شده تا حالا توی بوق و کرنا کنه که مشتی حیوان انسان نما به سفارت ما حمله کردن ؟ و اگه انگلیسی ها به سفارت ایران حمله میکردن عکس العمل ایران چه بود ؟

پاسخ شما نشانه شعور و شخصیت شماست !!!!!!!!

تکبیر.



........................................................................................

Saturday, June 16, 2007

باربی های بی ناموس :

چند سالی میشه در تهران کتاب فروشی هایی باز شده که کتاب و فیلم و سی دی های مجاز و کلن محصولات فرهنگی مخصوص کودکان و نوجوانان و جوانان رو عرضه میکنن و بهشون میگن شهر کتاب . چیزی معادل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هست . مدتیه در شهر کتاب محصولات جالبی به فروش میرسه از جمله عروسک های باربی و کتاب های باربی به زبان انگلیسی خیلی ساده مناسب کودکان با عکس های رنگی و جلد فانتزی و ...

امروز مرتیکه رو برده بودم شهر کتاب تا براش چند تا کتاب بخرم که چشمش افتاد به کتابهای باربی و شروع کرد مثل فنر بالا و پایین پریدن که الا و بلا من فقط همین کتابها رو میخوام ! هر چی میگفتم : پدر سگ تو که انگلیسی بلد نیستی و مگه دختری ؟ میگفت دوست دارم و همینا رو میخوام !!!
پسر بچه ها هم که وقتی بچه هستن از دم اوا و بلا هستن و به هر چی دختره صد تا سور زدن و مدام دنبال چیزهای خوش بو و رنگی و لباسهای دخترونه و لوازم آرایش و عروسک و ... هستن ولی همین جانورها وقتی که بالغ میشن و صداشون مثل بوق تریلی میشه و بلا نسبت گوریل ریش و پشم در میارن و ... چنان احساس مردی میکنن که بیا و ببین ! خوبه اینطور وقتها از دوران بچگیشون فیلم بگیریم و بهشون نشون بدیم تا اینقدر دور نگیرن و مردیشون رو به رخ نکشن !!!!
سه تا کتاب انتخاب کردم و رفتیم پای صندوق حساب کنیم . داشتم پولشو میدادم که کم از پول خون رهبر نبود , هر کتاب 5 هزار تومن , که چشمم افتاد به اطلاعیه ای که کنار صندوق چسبونده بودن !!! متن باحالی بود . با موبایل ازش عکس گرفتم . متنش اینه :

به تازگی مجموعه کتاب‌های " باربی " با تصاویری مستهجن به صورت نسخه اصلی و با شعار آموزش زبان به کودکان و در قطع و اندازههای متنوع و فانتزی و عامه‌ پسند ، در مجموعه‌های شهر کتاب تهران در تیراژی بالا ، توزیع شده است . از والدین گرامی خواهشمندیم در صورت عدم هماهنگی تصاویر کتابها با اعتقادات مذهبی شان از خرید این کتب خودداری نمایند . مسئولیت این کتب بر عهده دستگاه‌ های نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد و هیچ تعهدی متوجه کانون نیست . لذا در هنگام خرید لطفا به محتوای کتب دقت نمایید . با تشکر , دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی . محمد حسین فرجو !

مرده بودم از خنده ! خانم فروشنده وقتی فهمید به چی میخندم اونم شروع کرد خندیدن و گفت : میبینین ؟ کتابها رو که میارن کسی شعورش نمیرسه چی هستن و بعد که همه جا پخش میشه و چند ماه از روش میگذره و بیشترش به فروش میرسه تازه میفهمن محتواش چی بوده !
- راستش من تعجب نمیکنم ! چون اینجا ایرانه و این مسائل عجیب نیست !!!!
درسته ولی جالب اینه که این کتابها اصلن هیچ تصویر به قول خودشون مستهجنی ندارن و تازه بچه ها چه میفهمن این چیزها رو ؟!!
- دیگه وقتی دختر 9 ساله رو شوهر میدن و پسر بچه ها رو از 5 سالگی وادار به نماز خوندن میکنن و بالای منبر میفرستن , این چیزها تعجب نداره !
راستی میدونستین وارد کننده اصلی کیه ؟
- نه اما میتونم حدس بزنم دمش به کجا وصله !!!
آفرین . ولی خنده داریش اینه که برادر وزیر ارشاد وارد کننده بوده :)
..
..
این بحث شستشوی مغزی کودکان تازگی نداره . زمان ما هم سیل عظیمی از قوانین و دستورات و کتابها و رسالات عربی و مذهبی رو به ما تنقیه کردن . نتیجه جالبی هم به دست اومد . نسل ما از دم شدن کافر ! نسل دوم ما شدن سوپر کافر ! و نسل سوم ما اصلن هستی رو قبول نداشتن چه برسه به خالق !!!!! و حالا دارن روی نسل چهارم کار میکنن و اینبار فکر میکنم اینها حتا به خلقت هم متعهد نباشن چه برسه به خدا و پیغمبر و این اراجیف ! اما نکته خیلی مهم تر اینه که به راستی چه چیز این کتابها میتونه تصویر مستهجن باشه ؟ مثلن دیدن یک عروسک با لباسی که مادر همین بچه ها در منزل درست مثل همون لباسها رو تنش میکنه و حتا بدتر از اون لباسها رو ؟ مگه مادر تمام این کودکان در منزل با حجاب میگردن ؟ مگه هیچ زنی در خونه خودش با لباسهای راحت نمیگرده ؟ مگه هیچ مادری بچه خودش رو حموم نمیکنه و لخت مادر زاد توی حموم نمیره ؟ مگه این قضیه برای هر دو جنس پسر و دختر تا حداقل سنین 9 و 10 سالگی و حتا بیشتر تکرار نمیشه ؟ یعنی بچه ها تا اون سنین اندام برهنه مادر رو نمیبینن ؟ در موقع شنا ! در موقع لباس پوشیدن ! در موقع استحمام و خیلی موارد دیگه ؟ آیا دیدن اندام باربی های عروسک و در واقع تصاویر انیمیشن در صفحات کتاب اونقدر تحریک کننده ست که باعث میشه کودکان ما منحرف بشن یا اندام مادر و خواهر و زنان خانواده اون بچه ها ؟؟؟ و در کل آیا این تصاویر لخت مادر زاد هستن یا بصورت پورنو تهیه شدن که بهشون میگن تصاویر مستهجن ؟؟؟؟ و از همه مهمتر ! آیا یک بچه نابالغ براش اصلن اهمیت داره که تصویر باربی با مینی ژوپ بتونه تحریکش کنه و کلن یه پسر یا دختر نا بالغ اصلن احساس جنسی داره ؟؟
تنها نکته و اشکال در این تصاویر اینه که این کتابها نصیب فرزندان خانواده های حزب الهی بیافته که حتا توی خونه هم زن حجاب سر داره و حتا در پیش شوهر ! دختران در پیش پدر و برادران با حجاب ظاهر میشن و بگیر برو تا آخر . فاجعه برای چنین خانواده های سیاه فکر و احمقی میتونه رخ بده که بچه وقتی چشم باز کرده مادر رو حتا تا توی حمام هم با لباس دیده و توی دریا با چادر توی آب رفتن و حتا عروسک هایی که دستش دادن روسری سرشون بوده و زمانیکه توی کتاب ببینه عروسکی میتونه بی حجاب باشه , مشخصه براش فاجعه رخ میده و اولین سوالش اینه که چرا عروسک من این شکلی نیست ؟؟؟؟ حالا چند درصد مردم اجتماع مثل این حروم زاده ها هستن ؟ فقط یک درصد از کل مردم جامعه ایران !!!!! آیا انصافه همه به حماقت این عده بسوزن ؟
پاسخ ساده ست ! وقتی کل جامعه توسط اقلیتی تروریست و دزد و پاچه گیر به گروگان گرفته شدن , کاملن منطقی و طبیعیه که در این مورد هم این اتفاق رخ بده ... ولی مطمئنم که حتا این اقدامات هم نمیتونه کوچکترین اثر و نقشی در محجبه کردن و مسلمون کردن مردم و تشرف زورکی اونها به بهشت داشته باشه , چطور که تاریخ نشون داده در طول 1400 سال هرگز مردم ایران مسلمان واقعی نشدن و همگی اسمن مسلمونن و ذاتن کافر !!!!!!!

تکبیر.



........................................................................................

Friday, June 15, 2007

قاچاق ویاگرا (+ 18 سال ) :

در هر خانواده ای همیشه چند نفر نخاله وجود داره و اینطور نیست که فلان خانواده یک دست مثبت و پاستوریزه باشن , که اگه اینطور باشه آدم دچار یاس فلسفی میشه و زندگی فامیلی هیجانش رو از دست میده !!! طبق همین قائده در خانواده ما هم همه تیپ آدمی پیدا میشه ! از مثبت و مومن بگیر تا شرور و ضد خدا و ... که جزو این دسته آخری یکیش هم خودم هستم !!!! فکر میکنم تا حالا چندین مطلب درباره پسرخاله هام نوشتم و اینبار هم یکی از بهترین هاشون رو میخوام بنویسم که خیلی هم دوستش دارم و خاطراتی رو از دوران کودکی با هم داشتیم که فراموش نشدنیه و کارهایی کردیم که استخون های شمر و یزید توی قبر به رعشه در میاد و اسلام رو به ویبره می اندازه ! این پسر خاله م کلن خیلی باحاله . میبینی یهو یکسال ، دو سال خبری ازش نیست و یهو مثل جن ظاهر میشه و قربون صدقه و ... نگو التماس دعا داره ! چند وقت پیش بود که ساعت 3 نیمه شب تلفن زنگ زد . با کلی فحش و نفرین گوشی رو برداشتم . خودش بود . چند تا عربده و فحش و کلمات مودبانه نثارم کرد و بعد گفت :
- تو رو جون دخترخاله یه کاری برام بکن که خیلی گیرم !
من بدبخت هم که کف دست بو نکرده بودم و از بچگی عاشقش بودم , بدون فکر کردن گفتم باشه و هر کاری داری بگو انجام میدم ! اونم گفت که مادر یکی از دوستانش داره میره سوئد و اگه میتونی برو داروخونه و 4 هزار تا قرص Sildenafil برای من بخر و بده مادر دوستم بیاره برام ! وقتی پرسیدم این چه قرصیه ؟ گفت هیچی ! یک نوع ویتامین و تقویت کننده ست !!! فقط یه کاری کن . وقتی که خریدی , اینها رو تک تک از زر ورق درش بیار و همه رو بریز توی یه قوطی پلاستیکی و سرشو چسب بزن و مهر و موم کن حسابی و بده بیاره !!!!
ما هم از همه جا بی خبر فرداش رفتیم داروخونه و به صاحب داروخونه گفتیم 4000 تا از این قرص بده ! طرف برق از سرش پرید و موهاش وز کرد و گفت : برای شوهرتون میخوایین ؟؟؟؟ فکر کردم لابد ویتامین مردونه باشه و گفتم : آره !!! یه نگاه عجیبی بهم انداخت و گفت : پس خیلی بیمارن شوهرتون ... و رفت یه کارتن قرص آورد گذاشت جلوم ! دیدم این همه رو که نمیشه بسته بندی کرد و گفتم پس 2 هزار تا بدین ! خلاصه نزدیک 200 هزار تومن پولشو دادم و قرصها رو گرفتم و اومدم خونه و همونطوری که گفته بود درستشون کردم و بردم دادم به آدرسی که گفته بود و اومدم .
حالا نگو تو فرودگاه پلیس به این قرصها مشکوک میشه و چمدون زن بیچاره رو باز میکنن و میگردن و قرصها رو در میارن و اونم میگه ما من نیست و مال کسی هست و آدرس منم نداشت و دستش به جایی بند نمیشه و کلی دردسر میکشه تا آخر ولش میکنن . بعدن معلوم شد روزنامه ها نوشته بودن زنی به جرم قاچاق ویاگرا دستگیر شد ... یکسال سر این قضیه با پسرخاله م قهر بودم تا ....

پریشب خاله م زنگ زد با خوشحالی و گفت : پسرم داره میاد و شوهرم نیست و تو ماشین بیار بریم دنبالش ! اومدم بگم نه و باهاش قهرم , که دیدم نمیشه و فامیله و فردا واسه آدم میرن دی وی دی میذارن ! گفتم باشه میام ! خلاصه ساعت 8 شب بلند شدیم رفتیم مهرآباد استقبال شازده !!!!! هواپیما تاخیر داشت . ساعت 11 شب بود که بالاخره اومد بیرون ! به ما که رسید شروع کرد ماچ و بوسه و احوال پرسی و .. که یهو چند تا دختر که تو هواپیماش بودن و داشتن با خانواده هاشون ماچ و بوسه میکردن , پسر خاله م رو نشون دادن و گفتن : این پسره فساد اخلاقی داره و تو سوئد معروف شده و مرتب باهاش مصاحبه میکنن !!!!!
خاله م که نفهمیده بود اونها چی گفتن از دور خندید و تشکری کرد و گفت : اااااوف ! فدای پسرم بشم که معروف شده تو سوئد !!! قربونش برم !!!!!!! غش کردم از خنده ! راه افتادیم به سمت در خروجی فرودگاه . توی مسیر تمام مسافرهای هواپیماش , هی اینو نشون میدادن و پچ پچ میکردن پسر خاله م هم هی سرخ و سفید میشد و خاله هم ذوق مرگ ...

وقتی رسیدیم خونشون خاله م رفت قهوه درست کنه و منم رو کردم به پسر خاله م و گفتم :
- ببینم باز چه دست گلی به آب دادی که اینقدر مشهور شدی ؟
هیس !!!! صداشو در نیار .. اوضاع بیریخته !!!!!
- اگه نگی داد میزنم به مامانت میگم :)
باشه باشه میگم ! پلیس سوئد دنبالمه و تحت تعقیبم !!!!!
- هاهاها راست میگی ؟ پس چرا تو فرودگاه نگرفتنت ؟
پیچوندمشون ! بعد هم اینا آدم نیستن . 2 – 3 تا دوست دختر داشتم و اینا هم چشم ندارن ببینن خارجی ها با دختراشون دوست میشن !!!!!!
" حالا بعدن فهمیدیم که 459 تا زن و دختر رو اغفال کرده و باهاشون رفته سانفرانسیسکو "
- آها چه جالب ! ولی عمرن اگه من باور کنم ! خب چه خبر اونجا ؟
جات خالی ! به اندازه تک تک سلولای بدنم سکس داشتم اونجا !!! الان شدم بچه معروف GBG !!!!
- یعنی چی بچه معروف ؟
یعنی چیزه دیگه ... شدم بُکن اونجا !!!!!!!
- خاک تو سرت !!!!! مامانت بفهمه سکته میکنه !!!!!! باز گند زدی ؟
هیس بابا ! تو دهن لقی نکنی نمیفهمه !
- خب حالا اینا هیچی ! یه سوال ! تو اونهمه ویاگرا رو میخواستی چیکار ؟ میخواستی با فیل یا دایناسور سکس داشته باشی ؟؟؟؟
نه بابا ! اونجا ویاگرا با نسخه دکتر میدن و نمیدونی قاچاقش چقدر گرونه ! هر قرصش رو میتونستم 50 کرون بفروشم !
- خدا خفه ت کنه ! آبروی منو بردی ! من این دفعه برای تو اگه کاری کردم هر چی میگی بگو !!!!!

سر و کله خاله م که پیدا شد سکوت کردیم و بحث رو عوض . اصلن عوض نشده بود ! همچنان فاکر من باقی مونده بود ! تعریف میکرد که از هر ملیتی رو باهاشون رفته سانفرانسیسکو و کلی معروف شده اونجا ! عکس هایی که آورده بود رو وقتی بهم نشون میداد از وحشت موهام سیخ شده بود !!!! وقتی میگم مردها ژنتیکشون مشکل داره بیخود نیست ! تا توی قبر هم اون زهرماریشون از تحرک و آب پاشی نمی ایسته !!!!



........................................................................................

Thursday, June 14, 2007

نقدی بر اقتصاد ایران :

این روزها دولت احمدی نژاد در باطلاقی افتاده که هر چقدر بیشتر دست و پا میزنه , بیشتر در این لجن زار فرو میره . هر کاری هم که میکنه برای خلاصی , نه تنها نتیجه ای در بر نداره بلکه بدتر و بدتر اوضاع رو به نفع خودش خرابتر میکنه . ایجاد دوستی با کشورهای آمریکای لاتین و بقول خودشون انگشت در حیاط خلوت آمریکا کردن و ایجاد رابطه با اونها , شاید تنها به مغز احمقی مثل احمدی نژآد خطور کنه . سفرهای سنبلیک سران اون کشورها به ایران و قرادادهایی کذایی با اون کشورها هم به همچنین . برای نمونه خط هوایی بین تهران – کاراکاس که مدتیه ایحاد شده , جز ضرر اقتصادی چیزی برای ایران نداشته . بخشودگی بدهی کشور نیکاراگوئه توسط ایران و گرفتن عکس های یادگاری در دانشگاه تهران با حاج سعید قاسمی معلوم الحال و چفیه به گردن انداختن اورتگا و ... همه و همه فقط حکایت از این داره که زمانیکه سیاست ایجاب میکنه , مسلمونها میتونن زیر پرچم سرخ سینه بزنن و سرخ ها هم میتونن زیر پرچم اسلام سینه بزنن !!!!
از نکات حاشیه ای دیگه این دیدار میشه به ظاهر زن و دختر اورتگا اشاره کرد . دیدن ظاهر همسر اورتگا بصورتیکه در تمام تصوایر دیده میشه , این سوال رو به ذهن میاره که نیروی افتضاحی , انتظامی کجاست ؟ مگه نه اینکه در مدت حکومت نظامی , ببخشید طرح حجاب درمانی نیروی انتظامی به دختران و زنانی با پوششی بسیار مناسب تر از همسر اورتگا اخطار دادن و دستگیرشون کردن و کتکشون زدن و بهشون توهین کردن , پس نیروی انتظامی حالا چرا حضور نداره ؟؟؟؟؟ بحث خودی و غیر خودی ؟؟؟

در همین زمان طرح جنجالی نامه 57 اقتصاد دان به احمدی نژاد در تمام مطبوعات کشور منتشر میشه و دولت احمدی نژآد رو عملن دچار یک بحران شدید میکنه . این نامه شاید از دید بعضی ها یک نامه معمولی باشه اما از نظر خیلی ها این نامه یک اخطار جدی به شخص احمدی نژآد , یک افشاگری هدفمند بر ضد احمدی نژاد و یک رسوایی ننگین برای دولت احمدی نژاد بوده . رسوایی از این نظر که در طول این 2 سال دولت احمدی نژآد با ارائه آمارها و ارقام دروغین سعی کرده بود بازار رو ملتهب نکنه تا بتونه سرپوشی روی سیاست های اشتباهش بکشه ! این نامه آب پاکی رو روی دست دولت ریخت و مردم رو هم به موضوع به شدت حساس کرد و شکاف عمیقتری بین اصول گرایان ایجاد کرد . بطور کل این نامه در زمان سفر اورتگا به ایران حاوی چند نکته بود ! یکی اینکه احمدی نژآد با دست دوستی دادن با دولت های کمونیستی میخواد عملن ایران رو بکشونه به همون دوران جنگ و برنامه کوپنی و جیره بندی کردن ! و دوم سعی داره از تجربیات اونها استفاده کنه !
چطور که میبینیم یکی از نزدیکان احمدی نژآد اعلام میکنه ما اصلن چیزی بعنوان خط فقر در کشور نداریم و اینها توطئه غرب است و ما خط بقا داریم !!!!!! خیلی جالبه این خط بقا ! یعنی اگه تا دیروز مردم ما زیر خط فقر بودن , که دولت 3 ساله داره میگه خط فقر 180 هزار تومانه و این رقم با توجه به تورم تغییر نکرده , حالا اینها اومدن و میگن ما خط بقا داریم یعنی بخور و نمیر !!!! یعنی اینکه فقط تکه ای نون بخوری و زنده بمونی و این یعنی خط بقا که این دولت تصمیم داره به مردم ارزونی بده ! این سیاست ها اگه ادامه پیدا کنن بزودی شاهد لشکری 20 میلیون نفری از کسانی خواهیم بود که در خط بقا قرار میگیرن !!! یعنی کسانیکه فقط قادرن چیزی بخورن که نمیرن . نه سیر بشن و نه احتیاجاتشون برآورده بشه !!!!! مضحکه ! زاغه نشینان و کوخ نشینان و حلبی آبادهایی که در زمان رژیم شاهنشاهی وجود داشت و خمینی ملعون میگفت کوخ نشینان رو به کاخ نشین بدل میکنیم امروز , به جایی رسیدن که باید دعا کنن همون حلبی آباد گیرشون بیاد !!!!!!
اقتصاد ایران با توجه به رابطه ایران با کشورهای کمونیستی , بسیار خنده داره . چون حتا در کشورهای کمونیستی هم یک نظم و قائده ای در اقتصاد وجود داره و حتا کمونیست ترین کشور جهان یعنی چین با اون رشد بیسابقه اقتصادی و قدرت مالی عظیمش هرگز جرات نمیکنه بگه من خودکفا هستم و با غرب هیچ معامله ای نمیکنم ! فقط کافیه آمریکا درهای کشورش رو بروی بازار چین ببنده تا کشور چین در کمتر از یکهفته به خاک سیاه بیافه !!!!!!!! کافیه اتحادیه اروپا محصولات چینی رو تحریم کنه تا کشور چین به فلاکت بیافته !!!!! حال با این تفاسیر وقتی رهبر مجنون ایران اعلام میکنه ما هیچ نیازی به غرب نداریم و باید خودکفا بشیم و مدل های اقتصادی غربی به درد نمیخوره و اقتصاد بومی و اسلامی (!) چاره گشاست , فقط لبخند بر لبهای ما میاد ...
جالبه که تا امروز که این مطلب رو مینویسم هنوز هیچ تحریم جدی ای بر علیه ایران برقرار نشده و کشور ایران همچنان داره نفت میده و 70% از پول نفت رو بصورت کالا از غرب وارد میکنه و تنها 30% از پول نفت رو دریافت میکنه !!!!! همچنان کشورهای اروپایی و حتا کشور آمریکا شریک درجه یک ایران هستن و سیل کالاهای اونها به ایران روانه ! کشور آلمان و انگلستان و اسپانیا و ... شرکای بزرگ ایران هستن . خود آمریکا بزرگترین صادر کننده انواع کالا به ایران از طریق کشورهای ثالث هست .

تحریم های ایران به شدت مشکوک هستن و منافعی در پشت پرده هست و نباید مردم ایران در چنین مواقعی بدون پشتوانه قوی به میدون بیان چون سرکوب میشن و خودشونو نابود میکنن . حرکت باید با رهبری باشه و پشتوانه داشته باشه و مردمی باشه ! همچنان غرب بر سر اینکه رژیم ایران باقی بمونه یا نمونه تصمیم قطعی نگرفته به این دلیل که همچنان منافع عظیمی داره عایدشون میشه ! ک دلش میخواد بازاری به این وسعت و با چنین ظرفیتی رو از دست بده ؟ که نفت خام رو میگیره و بجاش کالای بنجل میده ؟ تمام کشورهای عربی از درگیری ایران و آمریکا سود میبرن چون همه اونها کشوری ثالث هستن برای صدور کالاهای آمریکایی به ایران . وگرنه هیچ کدوم از اینها دلشون برای مردم ایران نمیسوزه . ایجاد تحریم کلن به نفع اونهاست . هر چی جنس دارن دو برابر قیمت به ایران میفروشن ! سلاح هاشون رو با وضع تحریم ها 4 برابر قیمت میفروشن . هر کی باشه استقبال میکنه .
شاهزاده رضا پهلوی رو شاید خیلی از شما آدم حساب نکنین و به حساب پدرش بذارینش ولی این آدم در عین بی طرفی , چندین ساله داره میگه کشورهای غربی اگه خیلی راست میگن و مدافع حقوق بشر و مردم ایران و آزادی هستن و از حکومت ایران ترس دارن , بیان و روی مردم ایران سرمایه گذاری کنن ! این حرف خیلی معنا داره !!!! نشون میده در واقع تمام این موش و گربه بازیهای غرب با ایران فقط برای اینه که تا آخرین قطره شیرازه اقتصاد رو سر بکشن و در نهایت وقتی کشور به فلاکت و نابودی افتاد بیان و دولت مرکزی به شدت ضعیف شده رو مثل کشور عراق یک شبه سرنگون کنن و یک نظام طرفدار خودشون رو جایگزین کنن . اختصاص بودجه 75 میلیون دلاری برای ایجاد برنامه های ماهواره ای مسخره هیچ ارزشی نداره جز تخلیه بار دفاعی مردم ! مردم بشینن پای اینها و ببینن چند نفر دارن با حرارت از رژیم بد میگن و مردم تو دلشون میگن آهان ! همینه و دق و دلیشون کمی تخفیف پیدا کنه و در واقع مشغولشون کنن ...! وگرنه چه حمایتی از مردم ایران در داخل صورت میگیره ؟ هیچی !
این سوال رو از خودتون پرسیدین که چرا آمریکایی ها در طول این 2 سال که مدام دارن قاچاقچی های ایرانی اسلحه و تروریست های ایرانی و رابط ها و سلاح های ایرانی رو دستگیر و توقیف و کشف میکنن , چرا محض نمونه یکبار این افراد رو در یک نشست بین المللی با حضور خبرنگاران تمام کشورها قرار نمیدن تا دست ایران رو در دخالت های عراق رو کنن ؟ این سکوت معنا دار در مقابل مقتدا صدر و جیش المهدی و خرابکاری های ایران برای چیه ؟ خیلی سخته مقتدا صدر رو کشتن ؟ خیلی سخته 5 تروریست ایرانی رو به جهان معرفی کردن اونم با اون رسان های عظیم ؟ چرا در این 4 – 5 سال آمریکایی ها فقط 3000 کشته دادن در عراق و عراقی ها میلیونها ؟ که همه هم به دست خود عراقی ها کشته شدن ؟ چه نفعی میبرن این دولت ها از کشتار مردم و به فلاکت انداختن مردم ایران , همه رو آینده مشخص میکنه ...
و یا این سوال رو بپرسین از خودتون که چرا هیچ سفارت خونه ای به اتباع ایرانی ویزا نمیده برای مهاجرت و پناهندگی و اقامت ؟ روز به روز هم محدودیت هاشون رو بیشتر میکنن ؟ مگه نه اینکه در ایران حقوق بشر نیست ؟ خفقان هست ! هزار و یک مشکل دیگه ؟ نمگه نه اینکه دائم دارن از ایرانی ها حمایت میکنن ؟ پس کجان این کشورهای حامی حقوق بشر اینطور مواقع ؟ نهایت کمک این کشورها به ایرانی ها چی بوده ؟ کرور کرور عراقی و افغانی رو پذیرش میکنن ولی دریغ از یک ایرانی !!!! حتا به پناهنده های سابقه داری که جونشون در ایران در خطره هم اقامت و پناهندگی نمیدن !!! سری به سفارتخانه های تهران بزنن . کردها , عراقی ها , افغانی ها رو بدون نوبت و با احترام میبرن داخل سفارت و بهشون فوری ویزا میدن ولی ایرانی ها که 12 تا 15 ساعت در بیرون درهای سفارت ها در خیابان خوابیدن تا نوبتشون بشه و برن داخل , همه رو جواب رد بهشون میدن ! سفارت سوئد و فرانسه جزو این کشورها هستن که با ایرانی ها مثل سگ رفتار میکنن و داعیه دموکراسیشون گوش فلک رو کر کرده ! تف ..

جمع بندی نهایی از تمام اینها نشون دهنده اینه که تمام قدرتهای درگیر در مساله ایران و خاورمیانه دستشون با رژیم ایران در یک کاسه هست و همگی منافع عظیمی از این درگیری ها و کشمکش ها دارن . از بین بردن تاسیسات اتمی ایران برای اونها هیچ کاری نداره و یکساعته تمامش رو میتونن با خاک یکسان کنن . فرو نشوندن جنجال عراق یک شبه ست ! اینکه چه منافع بلند مدتی رو دنبال میکنن مساله اینه ! ایرانی که حتا یک موشک میان برد درست و حسابی نداره , میان و خطر جهانی وانمود میکنن و در کنار مرزهای روسیه پایگاه موشکی میزنن که روسیه رو زیر نظر بگیرن به بهانه ایران ! تحریم وضع میکنن تا اجناسشون رو ده برابر قیمت اصلی بدن به ما . تکنولوژی سلاح های مرگبار رو خودشون به ما میدن و بعد با همین بهانه و برای برقراری دموکراسی هست و نیستمون رو غارت میکنن . فقط این وسط بیچاره و بدبخت مردم ایران که در زیر این بار له میشن و پل پیروزی سیاست های کثیف و پشت پرده اینها میشن . مردم عراق هم 10 سال در فقر مطلق زندگی کردن و چقدر کشته دادن و چقدر غرب در طول این 10 سال عراق رو دوشید و نفت در برابر غذا بهشون داد و در نهایت هم به بهانه دموکراسی اومدن عراق رو بدون خونریزی گرفتن و صدام یک شبه همه چیز رو داد به اونها و رفت ! آینده ایران رو هم میخواهین بدونین ؟ در نهایت نقاط نظامی و اقتصادی ایران رو نابود میکنن و ایران رو به فلاکت می اندازن و محاصره میکنن , و در زمانی که دیگه چیزی وجود نداره برای دوشیدن , قدرت مرکزی رو عزل میکنن و فاتحانه داخل میشن . تا اون زمان چقدر از مردم مردن ... مشخص نیست . اصلن برای اینها چنین چیزی ارزش نداره . مگه بوسنی نبود ؟ اینقدر سکوت کردن تا صرب ها مسلمونها رو قتل عام کردن و به فلاکت انداختن و بعد ریختن و یه شبه بوسنی رو آزاد کردن . سودان مگه نیست ؟ دارفور . سکوت پشت سکوت ! طالبان مگه نبود ؟ اصلن این دولت ها رو چه کسی غیر از خودشون میاره ؟ همین خمینی ملعون . وقتی شاه میخواست این حروم زاده رو اعدام کنه همین ها مانع شدن و فرستادنش آب نمک برای انقلاب !!!!! جنگ عراق مگه نبود ؟ چقدر سلاح فروختن به ایران و عراق و چقدر کارخانه های اسلحه سازی سود کردن ؟ آلمان و انگلیس و فرانسه و هلند و سوئد جزو بزرگترین فروشندگان سلاح بودن و حتا بمب های شیمیایی . حالا همه این کشورها دوست ما هستن !!!! تمام اینها ریشه اقتصادی داره . تا وقتی ما میتونیم سود رسان باشیم , نه جنگی میشه و خونی از دماغ کسی میچکه و نه حمایتی صورت میگیره . وقتی منافع تموم شد , تازه وارد گود میشن ... بازم هم بیچاره مردم ...

و سخن آخر اینکه طبق گفته خمینی : اقتَصاد مالَ خر است !!!!!!



........................................................................................

© تمام حقوق و مزايای این سایت متعلق به شخص شيوا میباشد

Design By Shiva © 2001